ePublishing بهترین شیوه برای مقاله عملکرد و بیمه SEO

[ad_1]

هر چند تصویری ارائه می دهد برخی از فرصت های بزرگ برای سازمان بیمه, بازاریابی ePublsihing نباید نادیده گرفته شود. این یک گسترش طبیعی از وبلاگ نویسی (امیدوارم سازمان شما کیفیت وبلاگ) و ارائه می دهد چندین ارزشمند محصولات جانبی از جمله سازمان بیمه, نسل سرب, افزایش بیمه ترافیک وب سایت و بهبود بیمه عملکرد جستجوگرها. کیفیت دایرکتوری ها مقاله ارائه خواهد شد با کیفیت بالا و مرتبط بک لینک و می توانید مستقیم به ترافیک هدفمند به وب سایت سازمان بیمه. به دنبال این بهترین شیوه برای افزایش خود را بیمه آژانس رسیدن به بازاریابی با ePublishing.

موضوع موضوع خود را باید به موقع مربوطه آموزشی است. تمرکز بر روی کلمات کلیدی مورد علاقه مخاطبان خود را و سپس خود را بهینه سازی کلمات کلیدی دم بلند برای موتورهای جستجو است.

عنوان – خود را به عنوان مختصر محتوای خاص و وابسته به هدف خود خوانندگان. این مفید است اگر خود را به عنوان هر دو مختصر و مفید و یک کلید واژه غنی است.

کلمات کلیدی دم بلند – اگر هدف شما این است به گسترش رسیدن به خود را و کلمات کلیدی دم بلند است و از جنبه های مهم است که استراتژی مقاله خود را باید با اینحال نگاه و صدا مانند یک حرفه ای ترکیب. کلمات کلیدی خود را باید در ظرف مناسب طبیعی سبک نوشتن و هرگز نباید صدا های تکراری و یا از کار برکنار شده به دلیل بیش از حد کلمه کلیدی استفاده.

لنگر متن و لینک های وب – لنگر, متن, قابل مشاهده, قابل کلیک کردن متن در یک لینک هدایت خوانندگان به اضافی محتوای خارجی. برای مثال اگر مقاله شما بود در مورد سازمان بیمه آگهی خود را در متن لنگر ممکن است مستقیم کسی به یک سایت در مورد بیمه, نسل سرب, سازمان بیمه, بازاریابی و یا سازمان بیمه اکتشاف. هرگز استفاده از لنگر متن و یا لینک به راهنمای (یا گمراه کردن) یک خواننده به غیر از سایت مربوطه.

ارزش گزاره & Messaging – خود را نشان می دهد تخصص موضوع برای هر دو شرکت شما و خودتان. ارائه محتوای اصلی راهنمایی و پیشنهادات و بینش. چرا به خوانندگان خود را بهره مند از این محتوا ؟ آن را در مورد آنها, در حالی که پس از آن بهینه سازی مطالب خود را استراتژی خود را برای کلمات کلیدی مورد هدف.

آژانس خود را با مشخصات و بازارهای هدف باید تعیین محتوای خود را. برای مثال اگر هدف شما بیمه تجاری خود موضوعات باید یا علاقه به کسب و کار خود و مشتریان و چشم انداز. مطالب خود را نمی باید در مورد بیمه, اما باید از علاقه به صاحبان کسب و کار و مدیران. اگر شما هدف قرار دادن بیمه پیمانکار در بازار, مقالات در OSHA تاثیر PPACA در پیمانکاران و یا ساخت و ساز اخبار می تواند مورد علاقه خود را به مشتریان آینده نگر. یا شاید شما نوشتن در مورد صرفه جویی در سوخت نکات جدید و یا سیستم های ردیابی جیپیاس برای برآورد مصرف سوخت اگر شما یک آژانس حمل و نقل. اگر شما فروش رستوران, بیمه, شما ممکن است نوشتن یک مطالعه موردی در مورد چگونه یک کسب و کار وقفه سیاست ذخیره یک رستوران از تباهی مالی. خود را از محتوای اصلی و مربوط به مخاطبان خود و با استفاده از یک مقاله با کیفیت سایت به گسترش رسیدن به خود را محتوا است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *