Don't سعی کنید به فروش کتاب خود را تا زمانی که شما've انجام شده این یک چیز

[ad_1]

اگر شما می خواهید کتاب خود را به یک موفقیت در فروش وجود دارد's بدون اجتناب از نیاز به برخی از جامد آمازون بررسی است. حتی اگر شما're نابغه در هر مرحله از بازاریابی شکست خود را بررسی آمازون در وهله اول خواهد شد در نتیجه تلاش بیهوده در تمام سطوح.

بنابراین شما باید زمان خود را کتاب بازاریابی مبارزات انتخاباتی به طوری که تهیه آمازون بررسی است و در این لیست نیست در پایین. ناخن آن بررسی و it's مانند اتصال به یک تقویت کننده موشک به همه چیز شما را انجام دهد پس از آن.

در اینجا's چه نظرات آمازون برای کتاب خود را.

هر نویسنده یا او راه منحصر به فرد بازاریابی اما چند هسته ای اصول پایبند به کسی's, کمپین مهم نیست که چگونه آن را بازی می کند. و آن's a سرد و سخت واقعیت است که خود را با کتاب مورد بررسی در آمازون است که یکی از این عناصر اصلی موفقیت است.

I'll شما نشان دهد که چرا نظرات آمازون به عنوان یک عمل چند برابر سایر تکنیک های بازاریابی در یک لحظه. اما در ابتدا فقط به درایو نقطه خانه در اینجا چهار منافع توقیف برخی از نظرات آمازون قبل از شروع شما عمده بازاریابی و فشار:

– آنها را فراهم ضد اجتماعی برای خود کتاب – آمازون پادشاه است وقتی که می آید به چک کردن چیزهای ما می خواهم به خرید. چرا ؟ آن's کسانی که نظرات!

– یکی آمازون نقد و بررسی را تشویق می کند بیشتر – هیچ کس می خواهد برای اولین بار.

– اگر شما 10 بررسی کتاب واجد شرایط ذکر شده در “نیز خریداری شده” و یا “شما ممکن است مانند” بخش در آمازون است که مصرف کنندگان خرید کتاب دیگر.

– بررسی آمازون کمک خواهد کرد که شما کتاب خود را به بررسی در دیگر سایت های بررسی از آنجا که's اغلب مقدماتی عامل.

حتی اگر شما're یک راه طولانی از فروش هزاران نسخه از طریق آمازون دریافت این بررسی به هر حال وجود دارد. هدف این است که برای اثبات خود کتاب وجود دارد در ذهن خوانندگان دیگر که خریداری و آن را بخوانید.

با انجام این کار شما're coaxing مشتریان بالقوه خود را به راحتی در منطقه که در آن آنها'll be بیشتر احتمال دارد به خرید کتاب خود را. هیچ کس می خواهد برای اولین بار یک نفر در سالن و یا حتی سوم یا چهارم. اکثر مردم می خواهم برای دیدن یک تعداد انگشت شماری قبل از آنها را قبل از آنها'll دنبال کنید.

مقایسه کتاب خود را راه اندازی به باز کردن یک رستوران جدید.

Debuting خود را تکمیل کتاب بدون داشتن برخی از بررسی در آمازون است مانند باز کردن یک رستوران بدون ایجاد هر هیاهو. به عنوان یک رستوران برای شما'd توان انتظار داشت تا بر طبل حمایت خود را شب باز برای پر کردن به عنوان بسیاری از صندلی به عنوان ممکن است ، You'd بود از ذهن خود را بدون باز کردن برخی از مرتب کردن بر اساس از قبل از راه اندازی وزوز (حداقل با یک آگهی در روزنامه محلی).

در صنعت رستوران, it's در نظر گرفته شود بهتر است به راه اندازی در تمام از به صفر مراجعان روز اول خود را. شما باید فکر می کنم از کتاب خود را راه اندازی, راه همان است. هنگامی که شما شروع بخش عمده ای از تبلیغات خود را طرح it's خوب برای کسی که در حال حاضر “وجود دارد” به آن می گویند's یک محصول خوب … از این رو بررسی است.

البته برای یک رستوران وزوز می't stop وجود دارد. Diners که نشان داد می تواند نشسته در پنجره به ایجاد وزوز شایسته صحنه برای رهگذران (بله, که, پیر, ترفند … هنوز هم در اطراف به دلیل آن با این نسخهها کار! ).

اگر شما باید برخی از آگهی آنها'll be حتی بیشتر احتمال دارد به خرید اگر شما باید برخی از نظرات آمازون را نشان می دهد.

محل استقرار مردم در این پنجره در روز افتتاحیه رستوران خود را یکی از راه های اعمال نفوذ اجتماعی اثبات شده است. که's نیز آنچه شما're انجام با اولین مجموعه خود را از آمازون بررسی است.

اجازه دهید's می گویند شما've چند تماس و آنها به نظر می رسد در شما علاقه مند و کتاب خود را. آنها توجه داشته باشید از نام خود و یا خود را عنوان و سپس به پژوهش و کتاب خود را به دیدن اگر آنها ممکن است می خواهم به خرید.

تبریک که's 90% بازاریابی! که's چه ما تماس با سرب داغ: که فرد بیش از نیمه راه خود را از طریق قیف فروش و در حال حاضر همه شما نیاز دارید این است که حق آرام فشار و طی چند مرحله از فرایند خرید و فروش و شما've فروش.

که در آن شما منجر به تحقیقات کتاب خود را? برجسته آنلاین نقطه برای پیدا کردن در مورد یک کتاب در آمازون است. حتی اگر کسی قصد خرید در جای دیگر آن را's این بررسی که درایو آمازون's محبوبیت و شما'd بهتر برخی از وجود دارد هنگامی که خود را “رهبری” می رسد بر روی صفحه خود به بررسی کتاب خود را.

آن's همه چیز در مورد ساخت ما را از عمده canon آگهی-آژانس روانشناسی: اجتماعی اثبات شده است.

یک آخر توجه داشته باشید: با وجود آنچه I've فقط به شما گفته آمازون بررسی aren't به اندازه کافی!

البته همه این فرض شما've ایجاد یک آمازون نویسندگان صفحه. این است که در آن بازدید کنندگان می توانید پیدا کردن در مورد شما. آمازون خود را با صفحه نویسنده نیز نقطه که در آن شما هدایت هر کس در را به وب سایت خود را. بنابراین نم نم آزادانه با لینک به وب سایت شما و خود را در حساب های رسانه های اجتماعی.

چرا جلو مردم خاموش آمازون و بر روی وب سایت خود و یا رسانه های اجتماعی صفحه ؟ پس از همه, آمازون است که در آن آنها'll خرید. دلیل است که اگر کسی خود را در صفحه نویسنده شانس آنها've وجود آمده است از کتاب صفحه که در آن آنها را خرید.

که بازدید کننده در حال حاضر پریشان از خرید کتاب تا شما've رو ببرند که علاقه. اگر وجود دارد's هیچ جایی برای رفتن از صفحه نویسنده it's یک دایره بسته از کشف و شما'ام از دست فروش.

هدف نهایی این است که یک پایه فن.

آنها را به وب سایت خود را که در آن شما می توانید آنها را نشان می دهد بیشتر از اجناس خود را. اجازه دهید آنها را می دانم که شما در نتیجه ایجاد امیدوارم طرفداران وفادار نیست فقط یک لحظه جرقه علاقه است که ممکن است یا ممکن است در نتیجه یک فروش.

که من به ارمغان می آورد به آنچه's واقعا مهم است در اینجا. من ایستاده با هشدار شدید به راه اندازی بدون بررسی آمازون اما همین't فکر می کنم برای یک لحظه است که's همه شما نیاز به انجام است. Don't رفتن به ماهیگیری بدون قطب-آره خوب مشاوره – اما شما'll همچنین نیاز به یک قلاب و برخی از طعمه.

یک پایه فن اشتیاق یک نویسنده سایت.

آنچه شما واقعا نیاز به یک نویسنده سایت که به عنوان مرکز بازاریابی برای کتاب خود را و تمام کتاب های آینده.

کلید دراز مدت موفقیت بازاریابی است که برای ساخت یک زیر برای کار خود را و است که می تواند't انجام می شود به سادگی توسط مثال خود را کتاب در آمازون جمع آوری و بررسی و مراجعه مردم به یک صفحه نویسنده.

جام مقدس نویسندگی است وفادار فن زیر است. افرادی که به دنبال نویسنده برای آنها نگاه کنید به چند کانال وجود دارد. بنابراین وجود's a قسمت دوم این مقاله – بررسی آمازون بسیار مهم هستند اما شما برنده't بسیار دور خود را بدون نویسنده سایت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *