5 مرحله برای کاهش وزن پایدار

تمیز کردن: از همه غذاهای خانه خود که وسوسه‌کننده هستند خلاص شوید. اگر با سایر افراد زندگی می کنید ، از ابتدا باید آنها را سوار هواپیما کنید – و آنها باید به سبک زندگی جدید شما بسیار متعهد باشند. اگر همسر یا بچه های خود غذاهای ناسالم مورد علاقه خود را به خانه بیاورید ، واقعاً چطور انتظار دارید که کاهش وزن داشته باشید؟ قدرت اراده شما ممکن است چند هفته طول بکشد ، اما مطمئناً یک عمر نیست.

شما باید ترکیب کنید: اگر فکر می کنید فقط می توانید رژیم غذایی کنید یا فقط پوندهای خود را از بدن دور کنید ، اشتباه می کنید. شما به ترکیبی از این دو نیاز دارید. نه تنها این ، بلکه باید به احساسات خود نگاه خوب و طولانی داشته باشید. این ترکیبی از هر سه است که باعث می شود شما سالم تر به نظر برسید و احساس کنید. افزایش فعالیت باعث افزایش سوخت و ساز بدن شما می شود ، رژیم غذایی باعث کاهش کالری کالری شده و تعادل انرژی به نفع شما تغییر می کند و بررسی احساسات شما – بررسی این که چرا پرخوری می کنید و متعهد به افزایش فعالیت نیستید – به شما کمک می کند تا در مسیر خود باشید.

چارلز استوارت Platkin یک متخصص فعال ، مشاوره تغذیه و بهداشت عمومی ، نویسنده بهترین فروشنده Breaking the Pattern (Plume ، 2005) ، Breaking the FAT Pattern (Plume، 2006) و رژیم لاغری و بنیانگذار است راه حل های یکپارچه سلامتی. برای خبرنامه Diet Detective بصورت رایگان در ثبت نام کنید

به فکر کاهش وزن هستید؟ تو تنها نیستی. متخصص ارشد رژیم غذایی ویکتوریا تیلور پنج روش برای موفقیت در تلاش برای کاهش وزن شما ارائه می دهد.

استانداردهای زیبایی دلیل اصلی توجه به وزن شما نیست

وزن اغلب به عنوان یک مسئله آرایشی در مورد آن صحبت می شود – چه اندازه لباس هایی را در آن جای می دهید ، یا اینکه برای تعطیلات تابستانی خود به نظر می رسد مناسب است. اما استانداردهای زیبایی دلیل اصلی توجه به وزن شما نیست.

اگر وزن اضافی دارید ، مهم این است که سلامتی شما با از دست دادن برخی از آنها سود می برد.

چاقی شما را در معرض خطر بیشتری از بیماری های قلبی و سکته مغزی قرار می دهد. افرادی که چاق هستند ، دو و نیم برابر بیشتر از افراد مبتلا به فشار خون بالا و پنج برابر بیشتر از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 هستند. تأثیر این امر بر سلامتی ما بر دوش NHS منعکس شده است – تخمین زده می شود که 6.1 میلیارد پوند در سال 2014-1515 برای اضافه وزن و سلامت بیماری های مربوط به چاقی هزینه شده است.

1. “چرا من اضافه وزن دارم؟” رژیم لاغری
خرید سوپر مارکت غذای ناسالم

علیرغم آنچه که می توانید بخوانید ، مشکل چاقی ناشی از هیچ ماده غذایی خاصی نیست و فقط مسئله “کمبود اراده” نیست. عوامل زیادی بر آنچه می خوریم تأثیر می گذارد. محیط و سبک زندگی ما در دهه های اخیر تغییر کرده است – این بدان معناست که انتخاب های سالم همیشه ساده ترین کار نیستند ، و ما بیشتر غذا می خوریم و غذاهای آماده بیشتری داریم. این معمولاً به معنی اندازه بزرگتر و چربی ، قند و نمک بیشتری در مقایسه با وعده های غذایی خانگی است.

در عین حال ، ما نسبت به نسل های قبلی فعالیت بدنی کمتری انجام می دهیم. مشاغل و اوقات فراغت ما کم تحرک تر شده است و کمتر احتمال دارد که با پیاده یا با دوچرخه سفر کنیم.

افرادی که چاق هستند ، دو و نیم برابر بیشتر از افراد مبتلا به فشار خون بالا و پنج برابر بیشتر از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 هستند.

این بدان معناست که باید درباره آگاهی از آنچه می خوریم و فعال بودن خود را انتخاب می کنیم ، آگاهانه انتخاب کنیم. غالباً به معنای تلاش برای خوردن سلامتی حتی در هنگام مشغله ، و یافتن راه هایی برای ورزش در زندگی ما است.

اولین قدم خوب این است که به این فکر کنید که چرا ممکن است وزن خود را کاهش داده باشید. آیا این یک تغییر اخیر است یا یک الگوی طولانی مدت؟ آیا کار دیگری را شروع کرده اید – بیشتر غذا بخورید ، بیشتر فعال شوید ، یا غذاهای مختلف بخورید – در حدود زمانی که وزن خود را شروع کردید؟

اگر مطمئن نیستید که در کجا اشتباه می کنید ، سعی کنید یک دفتر خاطرات غذایی و نوشیدنی را به مدت یک هفته در یک دفترچه نگه دارید ، یا آنچه را که می خورید با استفاده از یک برنامه ردیاب رژیم غذایی در تلفن هوشمند خود ضبط کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *