3 طراحی وب سایت موثر استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل

[ad_1]

1. اطلاعات باید قرار داده که در آن کاربران پیش بینی به پیدا کردن آن است.

حتی زمانی که دیده می شود برای اولین بار یک وب سایت اغلب باید قادر به ارائه اطلاعات مورد نیاز موجود و بالقوه بازدید کنندگان است.

اطلاعات تماس و دیگر اطلاعات حیاتی قرار گرفته قابل توجه ترین بخش از وب سایت مانند گوشه سمت راست بالای هدر که جایی که کاربران انتظار دارند به آنها مراجعه کنید. علاوه بر آن نیز عاقلانه به بیشتر تاکید این اطلاعات را با اضافه کردن اطلاعات تماس در پایین صفحه همراه با نقشه های آنلاین به محل سایت فروشگاه فیزیکی. همچنین دکمه های فرهنگ و هنر منوی ناوبری ها و اشکال باید قرار داده در یک وضوح قابل مشاهده بخشی از وب سایت مانند زیر هدر و در مرکز.

سایت تجربه کاربر باید مانند خدمات استثنایی تحویل داده شده توسط یک رستوران که در آن همه چیز داده شده است بر روی صفحه گرامافون نقره ای. کاربران آنلاین می خواهم به دریافت اطلاعات مورد نیاز آنها سریع و آسان است. بنابراین تمام اطلاعات حیاتی باید قرار داده که در آن بازدید کنندگان پیش بینی برای پیدا کردن زن.

2. تماس به عمل (فرهنگ و هنر) دکمه باید تاکید کرد.

یک وب سایت نیاز به دکمه CTA برای بهینه سازی نرخ تبدیل. حتی اگر بازدید کننده به خوبی به اطلاع آنها هنوز هم نیاز به تشویق به رفتن به جایی که شما می خواهید آنها را به. بنابراین باید وجود داشته باشد یک دکمه فرهنگ و هنر در هر صفحه وب. مهم این است که برای فرهنگ و هنر به چین با استراتژی کسب و کار به اهداف به هر دلیل مانند به آنها منجر به صفحه تماس با محصول و خدمات صفحه یا فرم ثبت نام.

یک دکمه فرهنگ و هنر موثر خواهد بود اگر آن طراحی شده است در راه است که از آن آسان است برای دیدن و کلیک کنید. بینندگان با شکست مواجه خواهد شد برای دیدن اگر آن را به رنگ های متضاد برای پس زمینه. هیچ درست یا غلط, رنگ, اما نکته این است که برای انتخاب یک دکمه رنگ است که خارج از غرفه را از بقیه سایت پالت رنگ. یکی دیگر از ایده به نظر به فراگیر دکمه CTA با فضای سفید به آن تاکید و حتی بیشتر.

3. وب سایت خوبی طراحی شده است که ساده و آسان به حرکت.

در گذشته این استاندارد برای پر کردن وب سایت با تمام اطلاعات است که می تواند گنجانده شده است امید است که بازدید کننده را پیدا خواهد کرد همه چیز آنها نیاز به دانستن است. روند طراحی وب سایت تغییر کرده است و در حال حاضر در نظر گرفتن یک رویکرد حداقلی با یک طراحی شده است که ساده و پاک کردن در حالی که اطلاعات باقی مانده است روشن و مستقیم است.

ویژگی های کلیدی است که قادر می سازد وب سایت خوبی طراحی شده برای تبدیل با موفقیت در حال سادگی و پاکیزگی. زمانی که برای اولین بار یک وب سایت پاک را نشان می دهد حرفه ای و اعتبار. این مهم برای ایجاد اعتماد و نام تجاری. ساده طراحی وب سایت همچنین می توانید انتقال سهولت ناوبری و ارائه تجربه کاربر. یک وب سایت باید آسان به حرکت در سفارش برای بازدید کنندگان به سرعت دریافت اطلاعات آنها نیاز دارند.

این مهم است که به درخواست سلسله مراتب بصری در هنگام اضافه کردن عناصر طراحی یک وب سایت. مهم ترین عناصر باید به ترتیب در مکان های که در آن کاربران می توانند به راحتی آنها را پیدا کنید. با استفاده از مقدار زیادی از فضای سفید نیز در نظر میگیرد. بعلاوه, زرق و برق دار طراحی عناصر و اثرات حرکت باید در حداقل نگه داشته از حد عناصر طراحی می تواند منحرف کردن اذهان کاربران و آهسته یک وب سایت زمان بارگذاری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *