یک روز جادویی در یک Deux-Chevaux

[ad_1]

بسیاری از سال پیش در پشت بسته بندی سفر با دوست پسر من معرفی شد به سیتروئن 2CV یا deux chevaux. در شش هفته تور کشورهای مختلف و سایت های تاریخی او در زمان 90 عکس از اتومبیل و 10 من فکر می کنم شما می توانید حدس بزنید که در آن رابطه به پایان رسید.

تاریخچه کنار من فکر می کردم که شوهر من تعداد زیادی از سرگرم کننده رانندگی یک خودرو در اطراف Provence برای یک روز. پاسخ ساده بود وجود دارد یک هلندی/شرکت فرانسوی به نام 2CV تجربه ای که اجاره عاشقانه بازسازی “دو اسب بخار” ماشین برای روز. آن را نمی تواند آسان تر شده است, به عنوان آنها بر اساس دقیقه خارج از Aix-en Provence. آنها در حال حاضر 12 خودرو و ساخت موجودی خود را به 15 زودی. این بکر ماشین ها شده اند به طور کامل بازسازی شده با دست رنگ شده دقت و آماده برای رفتن زمانی که شما می رسند. همه از ماشین ها به نام: Tournesol, Olivier, St-Tropez Menthe, صحرا…ما دست کلید Lavende برای روز.

این سیتروئن 2CV تولید شد و از سال 1948 تا 1990. از لحاظ فنی به خوبی ساخته شده و مهندسی خودرو مقرون به صرفه بود و به معنای واقعی کلمه طراحی شده برای حرکت, فرانسوی, جمعیت روستایی از وابستگی به حیوانات (اسب و چرخ دستی) به خودرو است. خودرو همچنان به یاد. آن است مینیمال با طراحی بسیار سبک وزن ارائه می دهد سرویس آسان و سازگار قابلیت اطمینان. در 42 سال از تولید بیش از 3.8 میلیون خودرو تولید شد.

من نمی توانست به خواب بیشتر از یک روز کامل در اواسط ماه مارس. آن را درخشان آفتاب روشن و گرم در روز است. در 10در ما آموزش داده شد که چگونه به “رول-بازگشت” بوم بالا تبدیل شده و از آن پس آن را یک “بی انتها-روز” تا 19:00.

ما تا به حال یک ایده مبهم برای ما روز سفر. این نگاه چیزی شبیه; سر به ساحل و سپس “بحث” آیا به سمت چپ یا راست. این خواهد بود و به دنبال آن بیشتر دلچسب بحث در مورد که در آن برای خوردن ناهار و سپس در نهایت بیشتر سکوت سفر بازگشت به صفحه اصلی پایگاه. خوشبختانه 2CV تجربه را نجات داد بعد با ارائه یک نقشه دقیق مسیر دستورالعمل و گردشگری یادداشت های یک 145km تور l’Etang د Berre. وجود دارد در واقع هفت دریاچه ها اما Etang de Berre بزرگترین است. این منطقه تشکیل شد و در طول آخرین عصر یخبندان است. این آب داخلی بدن است که تغذیه با آب تازه و منابع. کل منطقه است که بیش از 20 کیلومتر طول و 16 کیلومتر عرض دارد. متعدد وجود دارد کوچک و روستاها و شهرها به بازدید در طول راه.

اولین توقف Chateau La Barben فقط در خارج لا Barben. شده است وجود دارد یک ساختار در محل پس از 1064. قلعه بازسازی شده است و در حال حاضر با ظرفیت چندین نیازهای; در شب گردشگران شبانه, B&B و مهمانان ویژه تابع پذیرایی. متاسفانه ما وارد اوایل فصل و بیش از حد در اوایل روز پس نمی تواند نمای داخلی. قطعا خارجی است که به خوبی بازسازی شده و محل زیبا, سرد, واحه, احاطه شده توسط منابع آب است.

بعدی شهرها بودند Pelissanne, Salon de Provence, Pt و سنت Chamas. هر شهر دارای برخی از سایت های منحصر به فرد و فرصت های عکس. دست به پایین روستای Grans ما بود مورد علاقه را متوقف کند. روستای کوچک است و حفظ واقعی ثابت شده احساس می کنم با ترکیبی از خانه های مسکونی رستوران ها و کافه ها. این روستای کوچک دارای دائمی جمعیت حدود 3800 نفر.

دیگر شهرها نمی شد بسیار قابل توجه اگر چه هر یک دارای برخی از ویژگی های منحصر به فرد ارائه می دهد و برخی از فرصت های عکس در غیر منتظره ترین لحظه. اگر چه اجاره شرکت فراهم می کند تمام ابزار برای یک پیک نیک, شما هنوز هم نیاز به صرف چند لحظه خرید مواد تشکیل دهنده. ما به پایان رسید تا در ایستر در یک رستوران برای ناهار به جای. این شهر باستانی دارای چند روم باقی مانده سایت های احاطه شده توسط یک شهر شلوغ. یک درایو سریع از طریق منطقه و روشن است شما باید سرمایه گذاری بیش از حد از اتومبیل خود را و نگه داشتن اشیاء با ارزش خود را نزدیک در دست. که گفت:, ما تصادفا در سراسر Pinçée د Sel برای ناهار در خیابان اصلی و این عالی بود.

پست ناهار متوقف می شود شامل روستای سنت میتر les Remparts این روستا باید نه شود از دست رفته. شهر باستانی احاطه شده بود بالا دیوار دفاعی که تاریخ به بازگشت به قرن 14. وجود دو ورودی اصلی به روستای قدیمی در شمال و جنوب دروازه. فراموش نکنید خوابگاه ساخته شده به دیوار ایجاد کرد. این روستای کوچک دوست داشتنی نسبتا آرام و توقف در مدار توریستی. متاسفانه زمان تیک تاک و خورشید به رهبری بود جهت اشتباه به طوری بعدی شهرها بودند به معنای واقعی کلمه drive-bys برای زمان دیگری.

شوهر من مایل راننده هشدار داده شد در مورد برخی از خصیصه های ذاتی ، برای اولین بار بود که در آن خطر چراغ شد و فقط در صورت هر گونه حوادث پیش بینی نشده. جزئیات مهم شامل این واقعیت است که وجود دارد هیچ فرمان و قدرت ترمز و انتقال است unsynchronized. ترجمه شده است که همه بدان معنی است که یکی از نیاز به استفاده از یک عضله کوچک به درایو خودرو و باید به آینده فکر می کنم. با unsynchronized کلاچ اگر شما نیاز به downshift به اولین دنده ماشین باید به توقف کامل قبل از درگیر شدن دنده. این gearshift جالب است به عنوان آن را بر روی داشبورد منحصر به فرد با تغییر الگوی. Lavendre سرگرم کننده بود به درایو پیچ در زمان کمی تلاش به خشونت اداره کردن فرمان و نورد توقف در دنده دوم بود نام بازی, اجتناب از کامل متوقف می شود اگر ممکن است. ماشین شتاب خوبی است. ماشین به نظر می رسد برای انجام بهترین در 90 کیلومتر/ساعت و زیر; خیلی بهتر برای لذت بردن از مناظر و صداها را از شهرها و مناظر طبیعی و بناهای تاریخی در طول مسیر.

در پایان روز آن را واقعا یک “جادویی” تجربه در کلاسیک قدیمی است. این تیم کوچک در این شرکت است که به خوبی سازمان یافته و حرفه ای کمک می کردند و آنها را فراهم عالی مسیر یادداشت! در غیر این صورت ما هنوز هم ممکن است “بحث” جهت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *