یک حرفه ای به عنوان صاحب رستوران در مقابل مدیر رستوران

[ad_1]

وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین یک حرفه ای به عنوان یک صاحب رستوران و حرفه ای به عنوان مدیر یک رستوران. مدیران رستوران گاهی اوقات رفتن به رستوران, رستوران صاحبان اغلب انجام یک معامله بزرگ از کار مدیریتی بوده و هر دو به شدت سرمایه گذاری در موفقیت رستوران و درگیر در عملیات روزانه خود را, اما به طور کلی شباهت پایان وجود دارد. خاص نقش ها و مسئولیت های یک صاحب رستوران در مقابل یک رستوران manager توضیح داده خواهد شد در جزئیات بیشتر در زیر.

یک حرفه ای به عنوان یک صاحب رستوران

صاحبان رستوران مسئول نظارت بر کل عملیات از یک رستوران, حتی زمانی که آنها در استخدام شخص دیگری برای مدیریت آن است. آنها را به سرمایه گذاری اولیه و یا اقدام به خرید این رستوران از شخص دیگری و یا شروع خود و یا رستوران خود را. صاحبان باید به سرمایه گذاری های اضافی پایین خط زمانی که رستوران نیاز به تجهیزات جدید و لوازم و یا هنگامی که کسب و کار بزرگتر شدن محل آن و نیاز به حرکت و یا گسترش می دهد و آنها نیز خواهد شد مسئول برای تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر اگر نتواند کسب و کار. مالک منافع مقرره در موفقیت این رستوران نه فقط به دلیل آن's خود را و یا کار خود را, اما به دلیل آن's خود و یا سرمایه گذاری زاییده افکار و اغلب یک رویا به حقیقت می پیوندند. صاحب می ترین ریسک مالی, اما او نیز می شود بزرگترین نتیجه نهایی این رستوران یک موفقیت است.

آنها متفاوت است در سطح خود را از مسئولیت در آشپزخانه و در طبقه. برخی از صاحبان استخدام افراد دیگر به انجام همه چیز و اعتماد آنها را به تصمیم گیری درست در حالی که دیگران وجود دارد هر روز در تعامل با مشتریان و کارکنان و مصرف در وظایف مدیریتی. بسیاری از آنها باید ساعت های طولانی هر روز این هفته به عنوان آنها کسب و کار خود را کردن زمین اما اگر آن را تبدیل به یک موفقیت آنها این فرصت را به نظاره نشست و استراحت کمی.

یک حرفه ای به عنوان مدیر یک رستوران

آنها از نزدیک با صاحبان رستوران به اطمینان حاصل شود که کسب و کار را اجرا می کند هموار. آنها همچنین باید منافع مقرره در ساخت مطمئن شوید که این رستوران است و عامل در سود; در واقع این است که نگرانی اصلی آنها است. مدیر اتحاد پرداخت را افزایش می دهد پاداش و سود سهام به جلب او و یا او را برای موفقیت و ترس از دست دادن کار خود به جلب او برای جلوگیری از شکست. این کار نیاز به مهارت در بودجه, رهبری, ارتباط, تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی و همچنین به عنوان یک دانش و قدردانی از هنر آشپزی و خدمات به مشتریان.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *