چگونه محل سکونت مبتنی بر بازاریابی انقلابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

شما با استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود و در بر داشت که آن را فقط نمی't کار میکنه ؟ بدون زرق و برق Facebook fan page یا حساب توییتر واقعا فراهم نیست و ارزش زیادی برای سنتی آجر و ملات کسب و کارهای کوچک امروز.

مشکل با این سیستم عامل اجتماعی است که آنها را به't ارائه به مشتریان مستقیم انگیزه ای برای رفتن به فروشگاه و خرید. وقتی کسی سیاهههای مربوط بر روی Facebook آخرین چیزی که آنها می خواهند برای مقابله با یک رستوران محلی هرزه اخبار خود را تغذیه با تخفیف و یا تبلیغات. مردم ورود بر روی Facebook برای دیدن به روز رسانی از دوستان خود را.

چگونه می توانم به شما در غلبه بر این مانع ؟ استفاده از رسانه های اجتماعی به بازار به افرادی که در حال حاضر در فروشگاه شما. که's راست. آن را برای تلفن های موبایل کمی مسخره است اما با محل سکونت مبتنی بر بازاریابی خود را به یک واقعیت است.

نه تنها می تواند شما را در بازار به مردم حضور فیزیکی در فروشگاه های خود را, اما شما همچنین می توانید در بازار به مشتریان بالقوه و به آنها انگیزه برای جلوگیری از.

شما همچنین می توانید صنایع دستی و تخفیف های ویژه که در جلب مردم برای بازگشت بیشتر و به همراه دوستان, اعمال نفوذ رسانه های اجتماعی برای افزایش پایه مشتری خود را و حتی بیشتر.

اما قبل از من خیلی جلوتر از خودم اجازه بدهید کمی توضیح در مورد محل سکونت مبتنی بر بازاریابی است. من یک رستوران و باید با استفاده از موقعیت مبتنی بر بازاریابی با موفقیت در کسب و کار خود.

محل سکونت مبتنی بر بازاریابی داغترین روند جدید در تبلیغات آنلاین و بازاریابی رسانه های اجتماعی. محل سکونت بازاریابی بر اساس طول می کشد استفاده از GPS را فعال کنید “خدمات مبتنی بر مکان” یا LBS مانند چهار ضلعی Gowalla, Facebook معاملات و SCVNGR در سفارش به مشتریان اجازه می دهد برای دسترسی به کوپن های تخفیف و فروش ویژه در زمان واقعی بر روی دستگاه های تلفن همراه خود.

محل سکونت مبتنی بر بازاریابی در حال تغییر است راه که کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حال درگیر شدن پایه مشتری خود را. همچنین به عنوان شناخته شده geomarketing یا نزدیکی بازاریابی – محل بازاریابی اجازه's کسب و کارهای کوچک در رسیدن به مشتریان خود را در زمان واقعی با استفاده از فن آوری تلفن همراه.

کسب و کارهای کوچک اغلب فکر – چگونه رسانه های اجتماعی واقعا کمک به کسب و کار من? آن را بسیار دشوار است برای تعیین کمیت دقیقا چه سود بازاریابی اجتماعی رسانه ها در خط پایین خود را. آن's بزرگ به پیروان توییتر و یا طرفداران on Facebook, اما تا زمانی که شما می توانید پول در اوردن که جریان درآمد – هیچ ملموس تاثیر است.

محل سکونت مبتنی بر بازاریابی تبدیل این نرم سیستم عامل رسانه های اجتماعی به بتن اجتماعی توزیع سیستم عامل است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به طور مستقیم به افزایش فروش خود را. بهترین بخش این است که این سرویس می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صورت رایگان فقط مانند سایر اشکال رسانه های اجتماعی به شدت افزایش ROI بازاریابی و بازگشت دلار بازاریابی خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *