میز رستوران اعتباری کارت خوان – خوب یا بد ؟

[ad_1]

انتخاب رستوران در سراسر کشور در حال آزمایش جدول-مبتنی بر کارت های اعتباری خوانندگان است که اجازه می دهد مشتریان برای پرداخت وجود وعده غذایی در جدول. اخبار ترساندن در سال گذشته با توجه به پیشخدمت و پیشخدمت سرقت کارت اعتباری مشتری اطلاعات منجر به تحول جدید در صنعت مربوط به محصولات است که محافظت از مصرف کننده اطلاعات کارت اعتباری.

این رستوران که در حال شرکت در اعتبار کارت خوان بتا راه اندازی شد و تمایلی در ابتدا به شرکت به این دلیل که آنها می ترسید شام را احساس عجله. رستوران های فست فود مانند مک دونالد اجازه می دهد مشتریان به پرداخت در مقابله با کارت اعتباری خود را. جدول سمت پرداخت متفاوت است از ضد کنار پرداخت به دلیل diners در واقع در حال نشسته و در حال خدمت توسط یک کارمند است که با این نسخهها کار به طور عمده در راهنمایی. Waitertalk.com یک انجمن آنلاین برای پیشخدمت ، به دریچه در موضوعاتی مانند “بد اوج مشتریان” و “سرکش مدیریت’ دارند با تشکیل یک انجمن بحث و گفتگو در برابر این به اصطلاح ‘جدول-جانبی کارت اعتباری خوانندگان. پیشخدمت ، باور کارت اعتباری خوانندگان می تواند عامل بازدارنده ای برای خروج از راهنمایی مناسب به خصوص در بازی گاه به گاه رستوران های فست فود از قبیل زمین دور است که به طور معمول جذب طبقه متوسط مشتریان که در حال تجربه نکرده در اوج و در غیر رستوران های زنجیره ای. برخی از پیشخدمت باور کارت اعتباری خوانندگان خواهد بود که تمرکز اصلی این تجربه ناهار خوری و ماشین آلات را نمی خواهد اجازه می دهد آنها را به upsel به مشتری به این دلیل که مشتری را به تفکر در مورد این لایحه بیش از واقعی تجربه ناهار خوری.

در اروپا آن است که عادی به پرداخت در جدول; اما فرهنگ اروپا اجازه می دهد تا جدول سمت پرداخت می شود قابل قبول است. خواهد شد در جدول سمت پرداخت شود هنجار جدید برای پرداخت در رستوران ها و یا آمریکا را قبول نمی کند این به دلیل آن است که بیشتر از بیمه بیش از یک راحتی ؟ شما چه فکر می کنید ؟ شما نباید اعتماد خود را به پیشخدمت? دستکاری کلاهبرداری در رستوران ها ساخته شده است که تیتر اخبار شد بخشی از یک حادثه جدا. اما کارت اعتباری دستکاری اتفاق می افتد هر روز در رستوران ها و دیگر مستقیم مصرف کننده گرا کسب و کارهای کوچک. این حوادث معمولا گزارش نمی شود زیرا قربانی نمی خواهد متوجه او شده است محصول سال تا ماه پس از حادثه. وقوع رستوران کارت اعتباری دستکاری اتفاق افتاده در همان رستوران بیش از یک دوره از یک سال و ادعا کرد که بسیاری از قربانیان که ترسیم کارت اعتباری خود را کسر و به کارکنان رستوران.

تنها تفاوت بین این tableside ماشین آلات و کارکنان رستوران پردازش معامله است – رستوران کارمند هرگز خود را ترک و یا اثر انگشت خود را در پلاستیک. شما به سادگی اسلاید کارت اعتباری خود از طریق دستگاه و پرینتر در پیشخدمت منطقه چاپ خود رسید. همه شما باید انجام دهید این است ثبت نام و نوک ترک. چگونه مناسب است ؟ شما لازم نیست که به صبر اضافی 4 دقیقه به پیشخدمت کش رفتن کارت خود و بازگشت خود را با کارت و رسید. این راحتی و یا حریم خصوصی خود را مقدس ترین اطلاعات ؟ باید به شما اعتماد کسی است که در خدمت مواد غذایی خود را ؟ اکثر پیشخدمت ، قرار داده تا با تعداد زیادی از مشتریان به کسب کمتر از حداقل دستمزد.

تولید کنندگان در حال شرط بندی رستوران ها خواهد خرید این Verifone کارت اعتباری خوانندگان. خوانندگان می تواند برای چند صد دلار در هر. رستوران ها بهره مند شوند چرا که روند پرداخت تبدیل جداول سریعتر کمک می کند که رستوران کسب درآمد بیشتر در هر جدول و پیشخدمت را بدست آورده و بیشتر خود را به عنوان ‘اجاره’ در حال تبدیل شدن به سرعت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *