مدیریت دیابت: یک غذای سالم, راهنمای

[ad_1]

با توجه به فدراسیون بینالمللی دیابت تخمین می زند حدود 65 میلیون نفر مبتلا به دیابت در هند در سال 2013 است. دیابت بیماری که در آن سطح قند خون بالاتر از حد نرمال است. قند خون نیز شناخته شده به عنوان قند خون; آن است که یک منبع مهم انرژی برای بدن است. انسولین یک هورمون است که کمک می کند تا بدن در استفاده از گلوکز است. اگر کافی انسولین توسط بدن تولید شده و یا آن را نمی کند و پاسخ به انسولین و گلوکز در خون تجمع می یابد و در نتیجه دیابت است. بدن به طور طبیعی تولید قند خون از غذایی که می خوریم و فروشگاه ها در بدن است. دیابت را می توان با موفقیت مدیریت ترکیبی از یک برنامه ریزی رژیم غذایی و دارو است. استفاده از وب سایت های که ارائه رایگان تغذیه پایگاه داده ها و برچسب های مواد غذایی برای نگاه کردن به اطلاعات تغذیه از مواد غذایی است. یک رژیم غذایی سالم و متعادل ضروری است برای مدیریت دیابت. غذایی که می خورید شما تاثیر می گذارد قند خون و وزن بدن و سلامت قلب. سه گروه عمده مواد غذایی که کمک می کند کالری کربوهیدرات و پروتئین و چربی است.

در میان گروه های مواد غذایی, کربوهیدرات ها باید حداکثر اثر را بر سطح قند خون. پس از وعده های غذایی و افزایش سطح قند خون خود را توسط تعیین میزان کربوهیدرات در مواد غذایی است. تغذیه اطلاعات به شما کمک می کند شناسایی مواد غذایی که حاوی کربوهیدرات و کنترل اندازه بخش. نمونه هایی از غذاهای غنی از کربوهیدرات ها هستند که برنج و نان روتی نان و غلات و ماکارونی سبوس دار و سبزیجات نشاسته ای (سیب زمینی) خشک شده, لوبیا, عدس, شیر, ماست, میوه, آب میوه, نوشابه و دسر. پروتئین بخش مهمی از رژیم غذایی خود را, اما آن کمک می کند کالری است. مصرف بیش از حد می تواند منجر به افزایش وزن و افزایش مصرف چربی. گوشت بدون چربی و کم چربی و یا بدون چربی و لبنیات و گیاهی پروتئین هستند انتخاب خوب. غذاهایی که محتوای چربی بالا نیز سرشار از کالری که می تواند به افزایش وزن منجر شود. به حداقل رساندن چربی های اشباع شده و چربی های ترانس می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و پشتیبانی بهبود یافته کنترل وزن. قابل اعتماد آنلاین تغذیه پایگاه داده و همچنین ارائه محتوای چربی از مواد غذایی است.

کاهش وزن نیز می تواند کمک به کاهش سطح قند خون. ورزش منظم و کنترل کالری کمک می کند با از دست دادن وزن. استفاده رایگان شمارنده کالری برای برنامه ریزی وعده های غذایی خود را. مناسب شمارش کالری نرم افزار روی گوشی های تلفن همراه کمک به شما در مسیر باقی بماند تا زمانی که شما غذا خوردن. کار با یک متخصص تغذیه برای ایجاد شخصی برنامه های غذایی است که متناسب با خود را با انسولین یا دارو دوز و برنامه. یک متخصص تغذیه که درک قومی رژیم غذایی می تواند با شما برای تنظیم موثر برنامه های غذایی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *