فعالانه مدیریت مشتری های آنلاین نظرات

[ad_1]

این روزها به نظر می رسد مانند هر کس است یک منتقد. رستوران, برای بهتر یا بدتر هستند در مواجهه با واقعیت های آنلاین نظرات کاربران و رسانه های اجتماعی. آن را دشوار است به غربال کردن از طریق بسیاری از نظرات کاربر آنلاین سایت های بررسی. از یک سو می توان آن را چیزی بیش از یک هیئت مدیره صدایی برای کسانی که علاقه داشتن به خود را به عنوان foodies به یک رستوران منتقد فضا برای دیگران. در یک راه بسیار مثبت آن است که یک فروم برای مهم ترین فرد در رستوران جهان مشتری. اگر تجربه خوب است و سپس به بررسی مثبت خواهد بود. اگر مشتری تجربه منفی است پس وقت آن است که نگاهی به ساخت پیشرفت های لازم برای ساخت رستوران خود را یک موفقیت است.

نکاتی برای برخورد با بررسی آنلاین:

1. Don't آن را شخصا.

2. آگاه باشید. بررسی آنلاین و رسانه های اجتماعی هستند که در اینجا به ماندن بگیرید به طوری don't نادیده گرفتن آنچه آنها به شما گفتن.

3. مراقبت در پاسخ. اگر شما انتخاب می کنید به پاسخ مطمئن شوید برای انجام این کار به بخش خصوصی برای جلوگیری از ناخواسته عمومی اختلافات. پاسخ سریع و مناسب است. و همیشه به یاد داشته باشید آنچه که آنلاین باقی می ماند آنلاین.

4. به اشتراک گذاری. مطمئن شوید که برای نگه داشتن کارمندان و کارکنان در حلقه. بازخورد مثبت افزایش روحیه در حالی که بازخورد منفی می تواند نور را به مسائل است که نیاز به خطاب.

5. استفاده از خدمات آنلاین سایت های بررسی برای سرمایه گذاری در تبلیغات و بازاریابی دلار و برای افزایش و جذب ترافیک و گردشگران است.

با توجه به آنچه مشتریان می گویند

نقد و بررسی مانیتور وب سایت با استفاده از Google Alerts که رایگان است. و یا اشتراک برای یک مدیریت اعتبار خدمات برای نظارت بر همه اشاره به شرکت خود را در سراسر وب. برخی از وب سایت های بررسی خواهد شد و حتی به شما اطلاع از طریق ایمیل زمانی که بررسی های جدید ارسال شده است.

تولید بیشتر بررسی بیشتر

اکثر مشتریان راضی برنده't زمان برای ارسال یک بررسی مگر اینکه شما به طور خاص از آنها بخواهید. آن را آسان با ثبت نام برای یک سرویس آنلاین است که به طور خودکار ایمیل های مشتریان خود را به درخواست آنها ارسال یک بررسی. این روش ساده ثابت کرده است به طور چشمگیری افزایش تعداد نظرات مثبت شما می تواند تولید. این خدمات می توانید لینک به پایگاه داده مشتری خود را بنابراین شما می دانید بررسی از خود واقعی و اخیر مشتریان.

ترویج شهرت خود را در سراسر وب

مطمئن شوید که یک 'من به عنوان خوانده شده بررسی' دکمه به صورت برجسته نمایش داده شده در وب سایت خود و در صفحات رسانه های اجتماعی. این فراهم می کند یک تماس فوتی و فوری به عمل برای مشتریان به عنوان خوانده شده و همچنین نوشتن بررسی. برای شروع ایجاد یک صفحه جداگانه وب که لیست بررسی های خود را ترجیحا به روز رسانی به صورت خودکار و یا به طور مستقیم به کسب و کار خود و' پروفیل در بررسی سایت. شما همچنین می توانید اضافه کردن لینک به بررسی های خود را در یک مشتری عضویت در خبرنامه و یا ارتقاء.

پاسخ سریع شخصا و مناسب

ایجاد یک سیاست برای پاسخ به نظرات منفی و تعیین یک نفر به عنوان سخنگو در این شرایط. زمانی که یک بررسی منفی به نظر می رسد پاسخ را در یک مد به موقع در حالت ایده آل از طریق پیام خصوصی با فرض اینکه شما می توانید تعیین بررس's هویت و اطلاعات تماس. اذعان نارضایتی خود را توصیف چگونه شما برنامه ای برای حل و فصل علت آن و دعوت آنها را برای تخفیف و یا حتی یک سرویس رایگان. موفق صاحبان رستوران می رود یک گام بیشتر است. آنها بازپرداخت مشتری's کل خرید زمانی که آنها ناراضی هستند. آنها را می بیند از دست دادن پولی به عنوان هزینه لازم در دفاع از شهرت کسب و کار خود را. اگر مشتری پاسخ نمی دهند و یا نمی't حاضر به شما اجازه آنها را برای جبران منفی تجربه, هنر و صنعت یک متفکر عمومی پاسخ به این نظر است که توضیح می دهد که چگونه شما باید ثابت مشکل و تلاش برای حل و فصل وضعیت با مشتری است.

مردم وزن نظرات دیگران به شدت حتی زمانی که آنها به't آنها را می دانیم. که گفت:, آنها به احتمال زیاد اعتماد به یک صاحب کسب و کار است که طول می کشد زمان برای پاسخ به نظرات با هدف توسعه و بهبود خدمات خود را. مشتریان خواهد شد به طور طبیعی جذب به کسب و کار است که نمایش یک عنصر انسانی. به یاد داشته باشید زمانی که می آید به مدیریت نظرات مشتریان و ترویج شهرت خود را بهترین دفاع همیشه خوب جرم.

است حیاتی برای موفقیت کسب و کار شما برای ترویج شهرت خود را در سراسر آنلاین نقد و بررسی و سایت های رسانه های اجتماعی. تشویق مهمانان خود را برای ارائه بازخورد اغلب ساخت آن آسان و در دسترس می تواند درایو خوب بررسی و به شما بهترین نوع از توسعه است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *