فست فود در حالی که گزینه های کم کربوهیدرات رژیم غذایی طرح

[ad_1]

انتخاب به دنبال کاهش کربوهیدرات بالاتر پروتئین رژیم غذایی و شیوه زندگی یک انتخاب عالی است و در عین حال یک چالش هنگامی که آن را می آید به ناهار خوری در غذاهای سریع. خلاق دیتر می توانید بسیاری از راه حل های آن را فقط طول می کشد برخی از زمان برای دوباره برنامه ذهن شما را به انتخاب عاقلانه هنگام ناهار خوری.

در حال حاضر غیر ممکن است برای دیدن به طور منظم و بازدیدکننده داشته است مکرر به یک رستوران فست فود به عنوان چیزی است که تسریع در کسب تنقلات کم کربوهیدرات یا با پروتئین بالا و وعده های غذایی. هنوز هم برخی از رستوران های فست فود فراموش کرده اند آشپز که راحت ایجاد l/c از دستور العمل های. آن رستوران را دریافت خواهد کرد ذکر است در این مقاله است.

پاندا اکسپرس دارای یک زن و شوهر غذاهای که کسی که در یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات می تواند لذت بردن از بدون احساس گناه. یکی از کسانی که این رستوران گوشت و کلم بروکلی. یکی دیگر از سبزیجات سرخ شده با برنج. پاندا اکسپرس همچنین دارای برخی از l/c سوپ. دیتر می توانید با استفاده از سوپ برای به دست آوردن یک فولر حلقه.

بر خلاف پاندا اکسپرس مک دونالد ارائه نمی دهد گزینه های بسیاری برای شخصی که در یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات. آن را نمی کند اما باید یک منو است که به طور کامل عاری از کم کربوهیدرات مواد غذایی. مرغ را انتخاب کنید نوار در مک دونالد در حال امن ترین انتخاب برای یک مک دونالد مشتری پس از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات.

هر دو مک دونالد و دیگر رستوران های فست فود, مرغ این غذا اغلب به فروش می رسد بدون هیچ گونه ممنوع کربوهیدرات است. El Pollo Loco مشتریان ارائه می دهد یک فرصت برای خرید شعله کبابی مرغ. یک فرد در یک پروتئین بالا رژیم غذایی کم کربوهیدرات می تواند احساس کاملا راضی بعد از خوردن غذا یکی از El Pollo Loco را سینه مرغ بدون پوست.

کسی که در یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات باید به روشنی از مرغ سرخ شده. که ممکن است به نظر می رسد مانند یک سریع از اقلام مواد غذایی غنی از پروتئین و در عین حال نور در کربوهیدرات ها. افراد رژیمی مراقب باشید! سرخ شده پوشش شامل بسیاری از کربوهیدرات. از همه مهمتر کسانی که کربوهیدرات وارد بدن همراه با بسیاری از کالری و سرشار از چربی و روغن است.

بیشتر و بیشتر رستوران های فست فود را کنار سالاد در منوی خود را. برخی از رستوران ها حتی یک نوار سالاد. یک رضایت سالاد یک راه سریع و آسان برای اجتناب از مصرف غذاهایی که مقدار زیادی از کربوهیدرات. سالاد را می توان پاشیده با آجیل. یک سالاد می توانید سبزی همکاری با لوبیا.

در یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات به دیتر باید با استفاده از carb کم سس سالاد; آن را ندارد بسیاری از قند است. انجام می شود که دیتر می توانید استراحت و لذت بردن از یک کاسه سبزی. یک سالاد است یک راه عالی برای سعی کنید برخی از مواد غذایی سریع در حالی که چسبیده به یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات طرح است.

در آب و هوای سرد یک سالاد ممکن است نه “پر کردن این لایحه است.” در این صورت مشتری در یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات ممکن است بخواهید به دنبال یک رستوران است که مبادرت به فروش لوبیا سیاه سوپ یا دلچسب کاسه چیلی. اگر دیتر زندگی نزدیک به برخی از رستوران فارسی و سپس او و یا او ممکن است بخواهید سعی کنید یک کاسه ahshe.

می خواهید برای دریافت واقعی خلاق ؟ انتخاب کنید تا برخی از بسیاری از در دسترس کم کربوهیدرات چیپس در فروشگاه مواد غذایی خود را دریافت تاکو بل “سالاد تاکو” (یکی وجود دارد در حال حاضر در دسترس در برخی از مناطق w/o عمیق سرخ شده کاسه)… خندق کاسه (تن کربوهیدرات) و لذت بردن از خود را تاکو بل راه کم 🙂

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *