فروش تئوری نسبیت: ABC = همیشه بسته!

[ad_1]

آلبرت انیشتین معروف “نظریه نسبیت” (e = mc2) است که به عنوان آشنا به بسیاری از میلیون ها نفر از مردم به عنوان محبوب مدرن تجاری limerick برای یک نوشابه یا یک صدای جرنگ جرنگ برای یک آب نبات نوار. حتی اگر بسیار کمی در میان این میلیون ها نفر در واقع درک علمی قضیه از این “نظریه نسبیت”: مردم ذاتی خود را درک کرده و واردات آن را مربوط به خود را درخشان خالق وحشی موهای نبوغ آلبرت اینشتین. معروف معادله به انرژی به عنوان H2O آب است. از آن شده است خشکیده به ذهن جمعی از فرهنگ معاصر حتی در مهمترین و علمی به چالش کشیده مردم است.

وجود دارد یک شبیه معادله است که به عنوان مربوطه و معاصر مهم است به عنوان آن مربوط به محو هنر و مهارت فروش: “ABC = همیشه بسته”! عصر ارتباطات فوری کامپیوتر نهفته و محصولات الکترونیکی ارسالی باعث شده است که مهم ترین مهارت های کسب و کار تا کنون به کار گرفته شده برای تولید و تجارت به ساییده شدن در مد دیدنی و جذاب. هنر فروش در حال مرگ است. توانایی برای پیدا کردن کشت واجد شرایط و بستن یک معامله خرید و فروش است که در محراب از غیرشخصی تماس با ما و پر-در — خالی روش.

مدرنیست ممکن است استدلال می کنند “بنابراین اگر فروش یک مرگ هنر, نگاهی به رشد مداوم اقتصاد جدید شرکت های برون سپاری و بازارهای در حال ظهور. تکنولوژی مدرن تسهیل کرده است این رشد در دیدنی مد”. من با شما موافقم. تکنولوژی فوق العاده است. توانایی به تماس در هر نقطه در جهان بر روی تلفن همراه دریافت ایمیل از 24 ساعت در هر روز و فدرال اکسپرس اسناد و مدارک یک شبه یک پیشرفت در کارایی و بهره وری.

اما اگر مهارت های فروش خاص هنر فروش بسته بودند که honed جلا و به طور مستمر کامل در هر سازمان بدون توجه به اندازه و چقدر بیشتر تجارت خواهد بود تولید شده? سالمندان اصل “هیچ چیز اتفاق می افتد در هر کسب و کار تا زمانی که کسی چیزی به فروش می رساند” است که امروزه به عنوان واقعی آن تا کنون بوده است. جفت گیری از تکنولوژی مدرن با استفاده از زمان آزمایش هنر بسته فروش است که یک نسخه برای حتی بیشتر شگفت انگیز رشد اقتصادی و غنی سازی برای هر منطقه از جامعه ما است.

وجود دارد بسیاری از عالی موفق بسیار غنی خودرو و املاک و مستغلات فروش مردم است. با این حال مراجعه به اکثر فروشندگان خودرو یا خانه تور با ميانه عامل املاک و مستغلات است که همه بیش از حد اغلب ورزش در نا امیدی و یک پنجره به زمان ضعیف دولت از هنر از فروش. توانایی برای پاسخ به سئوالات گوش دادن به پاسخ های شناسایی نیازهای مشتری و عرضه پاسخ به نیازهای خود است و به ندرت به نمایش گذاشته. فروش مردم می خواهید برای آموزش و بگویید که قبل از یادگیری آنچه مشتری می خواهد به تدریس و گفت.

فروش مردم نه تنها در نیاز به کامل مهارت های فروش. بدون توجه به چه جهت مسیر شغلی خود را به شما طول می کشد فروش خواهد شد. طراحی مهندس در یک شرکت خودرو است که فروش خود را چشم انداز خلاق, طرح و هنر خود را به سرپرستان و مدیران است که تصمیم خواهد گرفت که آیا هنر او باعث می شود آن را به نمایشگاه طبقه به عنوان خودرو محصول. او در رقابت برای یک مقدار محدود از ظرفیت تولید بازاریابی و بودجه پول با دیگر طراحان است. Lee Iacocca هارلی ارل جان deLorean و هنری فورد بودند نه فقط “ماشین ها”: آنها فروشندگان!

استیو جابز راه اندازی کامپیوتر اپل دو برابر شده است. یک بار به عنوان یک شرکت راه اندازی و فوق العاده قانون دوم او زنده شرکت کرد و پس از آن به سمت چپ برای مرده یک دهه پیش. چگونه او آن را انجام داده ؟ عالی محصول ؟ اطمینان حاصل کنید. استعداد? کاملا. اما مهمتر از همه به عنوان چهره های اپل, او همیشه فروش نام تجاری خود را.

در هر رسانه های محلی در بازار در ایالات متحده وجود دارد که یک تاجر است که می شود از شرکت خود محصول و یا نام تجاری و بمباران عمومی با پیام های فروش. اغلب این کسب و کار تبدیل به منطقه ای و گهگاه ملی در محدوده. نکته مهم به یاد داشته باشید این است که همه آنها شروع به کوچک و محلی. صاحب موسس یا سخنگوی بوده و قادر به برش از طریق بازار درهم و برهمی و موفق چرا که او می تواند شناسایی نیازهای مشتری و آدرس آن نیاز دارد و فروش به مصرف کننده است که محصول خود را تا به حال مزایای منحصر به فرد برای آنها. فرانک Perdue به “پادشاه مرغ” آغاز شده به صورت محلی و شد چهره خود را در سراسر کشور شرکت موفق. کالیفرنیا را به یاد داشته باشید که باهوش فروشنده خودرو کال Worthington. آقای Worthington parlayed حیوان خود را محور تبلیغات با استفاده از سگ شیرها و فیل ها به طبقه مهمان نقاط امشب نشان می دهد.

“همیشه بسته” یک سرود فرسوده با پراید توسط هر کسب و کار موفق و فرد فروش من هر شناخته شده است. از تماس اولیه با حتی بیشتر بی طرفانه ممکن است مشتری به بسته شدن واقعی از فروش موفق افراد به دنبال راه هایی برای کمک به پر کردن یک شناسایی نیاز دارید. این است که در مورد فروش سخت است. این در مورد ارائه یک سود واقعی که مشتری متوجه خواهد شد ارائه ارزش بسیار عالی برای پول است.

آن احساس بسیار خوبی به فروش. آن است که به خصوص پاداش هنگامی که شما را در ارائه یک کار خوب و یا خدمات مورد نیاز است که ارزش و قدردانی است. مردم دوست ندارند به فروش می رسد. آنها می خواهم به خرید زمانی که آنها را ببینید که چگونه یک محصول را از آنها بهره مند شوند. ABC بسیار مهم در یادگیری واقعی درک نیست و یا اعلام نیاز مشتری. هر سوال و هر جواب به گوش مقدماتی سوال ارائه شده و جزئیات ارائه شده در مورد محصول و یا خدمات است که کلید برای تخمگذار زمینه را برای یک معامله موفق.

بخش مهمی از هر برنامه از ABC است که “کشف”. این “کشف” است بنابراین عنصری بسیار مهم برای برآورده ساختن نیازهای مشتری است که هر گونه عدم توجه به کشف روند تقریبا همیشه دلیل برای شکست است. “کشف” باید تمرین آن است که به آسانی آموخته و قطعا تدریس در یک فرمولی روند. ایجاد رابطه دوستانه, مکالمه, آرام, یادگیری در مورد چشم انداز است که باید وارد شود همیشه قبل از بحث در مورد این محصول ارائه کرده است. گوش دادن در طول یک خوب “کشف” را ارائه بی پایان لقمه از اطلاعات است که می تواند مورد استفاده برای ارائه صحیح محصول متناسب با نیاز مشتری.

آیا فروش بیمه خودرو و یا لوازم آرایشی مشغول به کار به عنوان یک کارمند در یک بانک یک پیشخدمت در یک رستوران با یک عامل سفر یا یک پارک همراه وجود دارد ثابت فرصت برای بهبود زندگی حرفه ای خود را با تمرین ABC. پزشک از این فروش فرمان موفق خواهد شد. پزشک از ABC را نیز کشف کنند که وقتی که آن زمان برای نهایی نزدیک پاسخ این است که خیلی واضح به مشتری است که وجود دارد تصمیم گیری مورد نیاز است.

آیا ما با استناد به Occam را تیغ قانون مور انیشتین نظریه نسبیت را Lords فرمان ABC = “همیشه بسته” و یا هر زمان افتخار برمید عاقلانه است که به توجه داشته باشید به سادگی از دفن منطق است. پایبندی به قصد این کلمات ارزشمند است در افزایش عملکرد این که آیا در علم تجارت, فروش و یا زندگی. ABC استفاده خواهد شد روزانه توسط بسیاری از افراد است; این فقط یک شرم است که بیشتر مردم به رسمیت نمی شناسد که واقعیت و تلاش برای کامل کاربرد آن است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *