شراب باشگاه و صنعت شراب – تنظیم کلیشه شراب علاقه مندان در امریکا

[ad_1]

اگر شما فکر می کنم مردان آمریکایی تنها حریصانه آبجو و زنان تنها لذت بردن از کوکتل فکر می کنم دوباره. علاوه بر این اگر شما فکر می کنم آبجو محبوب ترین نوشیدنی الکلی در امریکا این مقاله برای شما است. امروز آمریکایی ها بیشتر مصرف شراب از آبجو و خرید شراب بیشتر از مردان انجام می دهند. بیشتر زنان نیز متعلق به یک شراب از ماه باشگاه. به عنوان زمان تغییر کرده این کلیشه ها نیاز به برخی از تنظیم بیش از حد به طوری که شراب سازان شراب باشگاه ها و خرده فروشان می تواند درک اهمیت بازاریابی به زنان است. این مقاله نشان می دهد جدید کلیشه برای شراب مصرف کنندگان در امریکا است. علاوه بر این بحث که زنان چگونه در حال تغییر چهره از آب هر دو به عنوان سازان و مصرف کنندگان است.

مریل تحقیق و همکاران در یک مطالعه اخیر که آمریکایی ها خود را افزایش داده اند مصرف شراب برای آخرین یازده سال ، این همچنین شامل مصرف شراب از افزایش شراب از ماه عضویت باشگاه. این مطالعه ثابت می کند که شراب بسیار محبوب در امریکا و بیشتر و بیشتر مردم در حال لذت بردن از آن را هر روز از طریق خرده فروشان و رستوران ها و شراب باشگاه است. سرانه مصرف شراب در حال حاضر 2.77 گالن در هر سال است. یک گروه نخبه به عنوان “هسته مصرف کنندگان شراب” شراب صنعت تنها باعث می شود تا 13.7 درصد از جمعیت اما آنها نوشیدنی 87 درصد از مصرف شراب در امریکا و 703 میلیون گالن ارزش در هر سال است. با $26 میلیارد دلار ارزش خرده فروشی شراب کسب و کار پررونق است و هر دو داخلی و خارجی ، شراب تولید کنندگان و خرده فروشان در حال ترشح بزاق در این فرصت است که این پتانسیل بازار ارائه.

بسیاری از سان فرانسیسکو شراب موسسه به تازگی گزارش داد که زنان که 52 درصد از جمعیت در امریکا, خرید 55 درصد از شراب مصرف می شود. تا زمانی که این گزارش فروشندگان شراب, باشگاه, رستوران, شراب مطبوعات و حتی از wineries متوجه نشد این بازار بزرگ است اما از آنجا که گزارش همه آنها پرداخت نزدیک به توجه در حال حاضر. این گزارش نشان داد که زنان کمتر تحت تاثیر شراب رتبه ها و نمرات و بیشتر متمرکز بر کیفیت شراب, طراحی برچسب, شکل, بطری, توصیه هایی از یک شراب از ماه باشگاه و فلسفه از کارخانه شراب سازی. شراب سازان در حال حاضر با توسل به زنان بیشتر در بازار است.

نه تنها زنان هستند خرید شراب اما بیشتر زنان در حال ساخت شراب بیش از حد. در سال 1990 10 درصد از کالیفرنیا سازان بودند. امروز این رقم دو برابر شده است با زنان بیشتر تمرین هنر آب و در حال اجرا از wineries. زنان را نیز به عهده گرفت نقش رهبری در صنعت شراب. برای مثال در سال 1990 دایان Nury رئیس جمهور Vie Del شرکت شد اولین زن به صندلی سان فرانسیسکو شراب موسسه از زمان تأسیس آن در سال 1934. دو دیگر برجسته شراب کالیفرنیا انجمن تجارت منطقه سونوما کانتی از Wineries انجمن و دره نپا Vintners هر دو انتخاب زنان به عنوان هیئت مدیره رئیس جمهور برای اولین بار در سال 1998 است. امروز زنان همچنان در نقش رهبری به عنوان آنها نیز نقش سرب در فروش و بازاریابی و توزیع است. زنان نیز شروع شراب باشگاه و در حال تبدیل شدن به sommeliers در افزایش تعداد و موقعیت به طور سنتی برگزار شد ،

اگر شما یک شراب شراب از ماه باشگاه رستوران و یا شراب فروش و خرده فروش و نگه داشتن این آمار و ارقام در ذهن و چشم پوشی نیست زنان وقتی که می آید به ساخت و فروش شراب. بار تغییر کرده است وقتی که می آید به شراب در امریکا و با تنظیم کلیشه ای از زنان تنها با بهره گیری کوکتل همه برنده.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *