سنتی در مقابل مدرن فلامنکو

[ad_1]

فازی مرزهای سنت

هیچ فرد معقول خواهد سعی کنید به تعریف سنتی که در آن به پایان می رسد و مدرن آغاز می شود. Sabicas بازی موسیقی سنتی اما او همچنین برخی از چیزهای غیر معمول است که به سختی می تواند به عنوان تعریف فلامنکو. اما من فکر می کنم این امر می تواند منصفانه است که بگوییم قبل از پاکو د لوسیا معرفی خود sextet به صورت کامل با فلوت, bongos و باس باس الکتریکی, فرد به طور متوسط در خیابان به حال یک ایده خشن از آنچه فلامنکو بود. هر نه بیشتر.

اگر چه من لذت بردن از گوش دادن به تفسیرهای مدرن از اشکال سنتی توسط واقعی فلامنکو هنرمندان مانند پاکو د لوسیا و Gerardo Nunez, در پایان روز, من هنوز هم ترجیح می دهند چیزهای قدیمی تر. این فراهم می کند یک مرجع است که در بیشتر قسمت ها بدون شرمندگی استاندارد در آن ارائه شده است.

به عنوان یک گیتاریست تنها با یک روش ساده جعبه چوبی در دست من آن را می شود به طور فزاینده سخت تر مربوط به برخی از اسراف productions منتشر شده در سی دی های این روز است. داشتن گفت که من بسیار کشیده به گوش دادن به این سبک مدرن فلامنکو به هر حال. نسبت به ذهن ترا درهم میشکنند توانایی های فنی از این مدرن بازیکنان گیتار من فقط یک تلاش تازه. فروتنی آن است که به گوش دادن به این مسائل من در قرعه کشی بزرگ با الهام از آن همه است. اما گاهی اوقات آسان به را فراموش کرده ام که بدون کار از استادان گذشته به عنوان راهنمای, مدرن, فلامنکو هرگز تکامل یافته اند و به آنچه در آن است امروز. بسیار برای ongoping تکامل سنتی فلامنکو.

جدید فلامنکو

آنچه در مورد چیزهای دیگر است که به اشتباه به عنوان ‘جدید فلامنکو.’ چه ترویج شده توسط جریان اصلی موسیقی شرکت به عنوان فلامنکو یک حیوان کاملا متفاوت. این روزها کلمه فلامنکو است آزادانه متصل به هر نوع لاتین پاپ توسط هنرمندان مانند Gipsy Kings, آرمیک و مانند. در حالی که من به اعتبار کامل به این هنرمندان موفق و اذعان استعداد خود من موضوع را با شیوه ای که این هنرمندان در حال ترویج است. شکل های عجیب و غریب از همجوشی سالن موسیقی بازی توسط Ottmat لیبرت و هنرمندان مشابه نیز آشکارا به ترویج به عنوان فلامنکو در فروشگاه های موسیقی. من در مورد شما نمی دانم, اما این, به عقب گذاشته, مارکت موسیقی باعث می شود من فکر می کنم از درختان نارگیل و رد پا در شن و ماسه. من هیچ ایده چه چیزی فلامنکو اتصال است که تصور می شود.

و در عین حال واقعی فلامنکو, سی دی, اگر شما می توانید آنها را در همه حال تنزل به موسیقی جهان بخش و یا برخی دیگر مبهم دسته. وجود دارد هیچ چیز بد یا بد یا اشتباه با به اصطلاح “جدید فلامنکو’ از امروز. آن است که همه موسیقی خوب و ارزش گوش دادن به اما آن را قطعا واقعی نیست فلامنکو توسط هر کشش از تخیل و هرگز خواهد بود.

در اینجا یک سوال

چطور من می شنوم این به اصطلاح “جدید فلامنکو’ لوله کشی از طریق tinny سخنرانان در آسانسور و مراکز خرید ؟ نمایشگاه به اندازه کافی. آن را خوب موسیقی پس زمینه و آن را تسکین دهنده است. اما من نمی توانم به یاد داشته باشید آخرین باری که من شنیده واقعی فلامنکو هنرمندان مانند Sabicas یا پاکو د لوسیا در یک آسانسور.

خط پایین این است که کلمه فلامنکو برای تلفن های موبایل عجیب و غریب و فروش سی دی برای مروج و ضبط شرکت های که شستشوی مغزی عموم مردم با اطلاعات غلط اعتیاد به مواد مخدره. اما این است که در مورد آنها. نکته این است که سنتی فلامنکو ریشه که از این هنرمندان مدرن قرعه کشی الهام بخش خود را همیشه وجود دارد خواهد بود. شما می توانید سعی کنید برای تغییر درک عمومی در مورد فلامنکو و شما حتی می توانید تلاش برای دوباره تعریف کلمه, اما شما نمی توانید تاریخ را تغییر دهید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *