سالم هندی, دستور العمل های مواد غذایی که کمک به افزایش وزن به طور طبیعی

[ad_1]

تمام جهان است, وسواس در مورد وزن و گرفتن یک براق ، هر کجا که شما بروید به شما در پیدا کردن قرص از دست دادن وزن و چای های گیاهی است که تضمین کاهش وزن است. برخی از شرکت ها حتی به یک دهه از اختراع ابزارهای مانند کالری خواننده قاشق و برقی مجهز به کمربند دور کمر که باعث کاهش چربی شکم می شود. در حالی که اکثریت از ما وسواس در مورد وزن و خواندن نکات رژیم غذایی برای کاهش وزن وجود دارد که در واقع تلاش برای اضافه کردن برخی از چربی به بدن خود را. ورزشی رقم قطعا ممکن است جذاب به نظر می رسد به بسیاری از. اما کسانی که در حال نازک احساس حقارت در زمانی که آنها نمی تواند پیدا کردن لباس یا لوازم جانبی که آنها را مناسب.

به عنوان وجود دارد تعداد بسیار کمی از منابع در دسترس در وزن به دست آورید من شخصا فکر کردم این امر می تواند مناسب برای نوشتن یک مقاله در وزن به دست آورید از طریق غذاهای هندی. شما ممکن است بپرسید که چرا غذاهای هندی در خاص ؟ خوب غذاهای هندی ارائه می دهد یک همه فن حریف طیف وسیعی از دستور العمل های که در حال بالا در تغذیه و محتوای بالای چربی های سالم. علاوه بر این, آنها آسان برای تغییر هر فرد مورد نیاز است. بنابراین در اینجا آن است. کامل هندی, مواد غذایی سالم, راهنمای کمک می کند که در افزایش وزن است.

کلید توسعه توده عضلانی است که به افزایش مصرف کالری سالم و پروتئین است. آن را به آرامی افزایش تعداد وعده های غذایی خود را و با تمرین بدنی منظم است که فرد و افزایش وزن. گیاهی, دستور العمل های هند است که شامل کم چربی محصولات لبنی مانند شیر و پنیر و بادام, گردو, لوبیا, سویا و نخود کمک در افزایش توده بدن. Chapatis ساخته شده از چند دانه آرد با یک بشقاب سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی و هویج و نخود سبز سیب زمینی شیرین چغندر و غیره. افزایش کالری در حالی که ارائه مقدار مناسب از تغذیه به بدن است. از جمله بیشتر رنگارنگ و برگ سبزیجات در رژیم غذایی خود تعادل تغذیه و کالری سطح.

بسیاری از کلیشه است که غذای هندی دستور تهیه تنها برای گیاه خواران. با این حال این درست نیست. هند غذاهای غنی ارائه می دهد که خوراک برای دوستداران گوشت بیش از حد. اضافه کردن یک خدمت کوچک از گوشت گاو, استیک, مرغ, گوشت, ژامبون و بره به صورت روزانه کمک می کند تا در وزن ثابت. هر گونه مواد غذایی دریایی است که شامل ماهی قزل آلا و ماهی تن میگو و cod نیز باید شامل در رژیم غذایی به عنوان آنها بسیار مغذی و کمک به ساخت عضله بدون چربی. به عنوان در هر دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی ها 2010, 10 -35 درصد از بزرگسالان را مصرف کالری روزانه باید از منابع پروتئین است. است که در مورد 45-157.5 گرم پروتئین در هر روز است. به عنوان کل تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین های, شما همچنین می توانید آنها را در رژیم غذایی خود را. با این حال آگاه از آنچه می خورید به عنوان تخم مرغ سرشار از کلسترول بیش از حد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *