رستوران ایده های بازاریابی

[ad_1]

هر رستوران می داند که آنها می خواهند شلوغ, اما نه همه باید تعداد زیادی از رستوران ایده های بازاریابی برای کار با. هدف از این مقاله به آدرس کافه / رستوران داران که می خواهند به خود را در رستوران شلوغ هستند اما't کاملا مطمئن شوید که چگونه برای رفتن در مورد آن. I'll طریق دو روش ساده ارزان و روش های موثر برای بازار رستوران خود را به جامعه محلی خود را.

ایده شماره 1.

نامه به رها کردن.

این یکی از قدیمی ترین و موفق ترین روش های بازاریابی است. آن's نیز فوق العاده ارزان و انعطاف پذیر اجازه می دهد شما را به تغییر همه چیز در مورد آگهی شما و یا ارائه بدون هزینه شما زمین. این استراتژی بازاریابی این نسخهها کار به چند دلیل.

1. آن's موضعی – شانس هستند اگر شما're کمی کافه یا رستوران شما don't نیاز به بازار به کل شهرستان و یا دولت است. هدف قرار دادن جامعه محلی خود را تضمین می کند به بهترین شکل ممکن پاسخ دهی به شما're نه صرف پول خوبی به هدف قرار دادن کسانی که زندگی می کنند در طرف دیگر از شهر و برنده't در یک قهوه.

2. آن's a reminder – بسیاری از مردم می دانند یک کمی محلی کافه یا رستوران است که آنها've رانده گذشته برای سال و بدست اطراف هرگز به رفتن وجود دارد. توجه داشته باشید کمی در این پست با یک پیشنهاد به در آمده و سعی کنید از رستوران خود را از نوک آنها را بیش از خط و دریافت پاسخ شما همیشه می خواستم.

3. آن's فوری و فوتی و فوری – این تنها بسته به اینکه چگونه شما نوشتن آگهی خود را اما مفهوم کلیدی است. اگر خود را در حال پرواز می دهد فوق العاده ارائه به عنوان یک دلیل برای در آمده اما محدودیت زمانی که در آن's قابل استفاده در, you're انجام دو چیز را به مشتری بالقوه خود را. برای اولین بار از این است که تحریک خود “معامله” ضربه. همه ما باید یک صدای کمی که می گوید: “من باید برای انجام این کار است. آن's یک معامله بزرگ!” دومین چیزی که شما're انجام است و آنها را به عجله بسر می رسانید. نزدیک تاریخ انقضای باعث می شود مردم برنامه ریزی برای انجام کاری امروز! این به این معنی است که آنها می't قرار داده و آن را خاموش و دوباره به آن بعد. این کلید در گرفتن مردم را به رستوران خود را برای اولین بار.

ایده شماره 2.

تست طعم و مزه!

این تست طعم و مزه بسیار تحت-استفاده از روش بازاریابی که هزینه آن تنها کمی از نظر سهام شما با استفاده از. اگر شما فوق العاده استیک / سس ترکیب طبخ چند استیک و یک قابلمه سس سپس ضربه خیابان. 1 استیک برش به 20 قطعه با خلال دندان ممکن است تنها شما هزینه 5 دلار یا بیشتر اما اگر شما 5 نفر که می آیند و خرید خود را استیک, you're مایل جلوتر است.

چرا آن کار می کند.

1. این تبلیغ به خوبی کار می کند به دلیل آن اجازه می دهد تا مردم را به محصول خود را امتحان کنید خطر ابتلا به رایگان. اگر آن's بزرگ آنها'll برو و به آن سفارش و خوشحال به پرداخت قیمت کامل.

2. این نشان می دهد که شما می دانید محصول خود را خوب است. You're بنابراین مایل به بازگشت به آنچه شما فروش است که شما'll آن را به مردم دانستن است که آنها'll در آمده و خرید. این اعتماد به نفس از دست داده است در مصرف کننده است.

3. شما طعم و مزه و رستوران خود را در سر خود گیر. اگر شما واقعا بیشتر-ish محصول, مردم می خواهید برای گرفتن کوپن تخفیف / کوپن / بروشور از شما به طوری که آنها باید اطلاعات خود را دستی. نه تنها شما می توانید آنها را به بازگشت آنها'll آن را از دوستان خود / شریک زندگی / خانواده. همه برای هزینه از 1 / 20 تکه استیک 🙂

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *