رسانه های اجتماعی-نه ؟

[ad_1]

آن است که در حال حاضر روش عملیاتی استاندارد برای صاحبان کسب و کار و خود اشتغالی حرفه ای به حضور قابل مشاهده در یک یا چند سیستم عامل رسانه های اجتماعی, در علاوه بر این به یک وب سایت است. ما've درونی این فرض که هیچ راهی وجود دارد برای راه اندازی و یا حفظ یک کسب و کار ماندگار و بدون فعال حضور آنلاین گسترش بیش از آرایه ای از سیستم عامل است. واقعیت این است که بسیاری از ما در کسب و کار می ترسند به شماره گیری به رسانه های اجتماعی و پس از عمل ادامه دارد. ما از ترس است که اگر ما don't شرکت رقبا را به خوردن ناهار و مشتریان را ترک ما.

بسیاری از همکاران و رقبا نه صرف مقدار زیادی از زمان به tweeting, ارسال عکس به Instagram و فیلم به یوتیوب friending نیست و ارتباط با 500 یا بیشتر “اتصالات.” اما واقعا مردمی است قابل اثبات ROI از این فعالیت ؟ چگونه رسانه های اجتماعی ایجاد و تقویت نام تجاری خود را ایجاد آگهی و یا در نتیجه فروش ؟

کسانی که به فروش خدمات بستگی دارد ارجاع هستند که بر اساس اعتماد و شهرت. چگونه می تواند به آن حضرت ابلاغ الکترونیکی به غریبه ای ؟ فراتر از یک نقطه خاص من با احترام ارائه فعالیت های رسانه های اجتماعی در نتیجه کمی بیش از یک راه خلاق به اتلاف وقت و پول است.

Alan Weiss, رئيس جمهور از اجلاس مشاور و نویسنده کتاب های متعدد از جمله میلیون دلار مشاوره (2009) است برای چند سال ارائه شده به تقسیم خود را (بزرگ) هزینه مشاوره با هر کسی که او نشان می دهد که چگونه برای به دست آوردن یک مشتری صرفا از طریق رسانه های اجتماعی و یا هر گونه دیگر کانال های آنلاین. به تاریخ وجود داشته است هیچ جویند.

هنوز I've مشاهده شده که در برخی از شرکت ها و سازمان های رسانه های اجتماعی و بازاریابی وب سایت می تواند عملکرد خوبی ROI. هنرمندان انجام, لباس, طراحان رستوران و سازمان های حرفه ای به ذهن می آیند به عنوان نامزد عالی for Twitter, Facebook, YouTube و Instagram به ارائه کمک رسانی و تعامل با گذشته و حال و آینده مشتریان.

از سوی دیگر وجود دارد رسانه های اجتماعی و وب سایت holdouts و حداقل چند در حال ساخت یک زندگی خوب. شاید آنها دارای ارزش مزیت های رقابتی مانند عالی کلمه از دهان است که همیشه به بهترین شکل از تبلیغات و استثنایی مهارت ؟

در میان این گروه هستم و دوستانه با طراحان داخلی که بیشتر مشتریان از می تواند به کار گرفته شود (در سه یا چهار شهر ذهن شما) و صاحب یک محله کوچک صبحانه و ناهار رستوران که تقریبا همیشه بسته بندی شده. علاوه بر این سه نفر از شش موفق ترین Solopreneur مشاوران که من می دانم حتی نمی نشان می دهد تا در جستجوهای گوگل.

در سال 2016 بررسی 350 با ما کسب و کار با 10 یا کارکنان کمتر و درآمد سالانه $ 1,000,000 یا کمتر 46% هیچ سایت. از آن گروه 12% تکیه بر روی Facebook و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی در محل از یک وب سایت. عدم وجود مزایای قابل اثبات هزینه و زمان مورد نیاز برای به روز رسانی آنلاین بودند اغلب به نام دلیل برای امید بستن به خارج.

من نه مدافع که Solopreneurs و صاحبان کسب و کار نزدیک کردن حضور خود را آنلاین. من توصیه می کنند که شما در نظر ROI خود را رسانه های اجتماعی, بازاریابی, سرمایه گذاری, ادغام خود را با بازاریابی سنتی و استراتژی های تبلیغاتی و تایید می کنند که آنچه شما احساس می کنید درست رسانه های اجتماعی در واقع معیارهای اندازه گیری فعالیت هایی است که سازمان خود را بهره مند.

با تشکر برای خواندن

کیم

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *