حقایق در مورد سفارش آنلاین – آمار در اضافه کردن سفارش آنلاین غذا به رستوران خود

[ad_1]

رستوران ها که مایل به استفاده از اینترنت تبلیغاتی امکانات ارائه شده با یک تنوع از گزینه های که ترک حتی savviest از بازاریابان خاراندن سر خود را. با محدود دلار بازاریابی و مجموعهای از گزینه های کسب و کار نمی تواند به اتلاف وقت و پول! چگونه می توانید یک تصمیم می گیرید ؟ باید آن را چیزی است که در داخل بودجه و قابل اندازه گیری dialoguing و بهار مدیره به سایر اشکال بازاریابی.

هزینه: با توجه به آمار قرار دادن منو R ما پیشرو در ارائه دهنده در رستوران سفارش آنلاین بسیاری از رستوران ها به طور متوسط 1500 دلار به $7,500 از سفارشات آنلاین در هر ماه. این نوع از اعداد کوتوله کوچک نرخ همراه با یک قیمت ثابت ارائه دهنده آنلاین سفارش.

کمی: سفارش آنلاین اجازه می دهد تا یک رستوران به ببینید که در آن مشتریان می, چه مناطقی در شهر ترین ها, پاسخگو, چه زمان از روز بهترین آثار ، این اجازه می دهد تا یک رستوران به سنگ تیز کردن پیام خود را به مخاطبان که بازده ترین بلیط اندازه و فرکانس سفارشات!

گفتگو: بازخورد فوری قابل حصول است از طریق آنلاین راههای مختلف انتزاعی و راه های بتن. تست ارائه منوهای ویژه تخفیف و upselling همه پیشنهاد خوب راه تعیین آنچه با این نسخهها کار بهترین با مشتریان آنها چه قدر و چه آنها نمی. برای پاسخ مستقیم به یک بخش نظر و یا پاسخ به یک نظر سنجی می توانید به رستوران های با ارزش بازخورد در مورد آنچه مشتریان خود را در حال تفکر است. گوش دادن به مشتریان می تواند نتیجه نهایی با یک افزایش بزرگ در سفارشات.

سکوی پرتاب: با توجه به منو R Us, آمار, زمانی که یک فرد می رود به یک رستوران وب سایت که ارائه می دهد آنلاین سفارش بهتر از 85% از زمان, آنها در حال رفتن به کلیک بر روی این دکمه سفارش. که به شما می گوید که مردم در حال رفتن به یک سایت در درجه اول برای اهداف سفارش غذا آنلاین. زمانی که نظر سنجی منو تحقیق ما نشان داد که اکثر مردم ترجیح می دهند آنلاین سفارش خود را برای راحتی و سهولت استفاده و گرفتن سفارش خود را حق اولین بار بدون نیاز به قرار دادن یک تماس تلفنی به یک رستوران.

هنگامی که شما در حال ایجاد خود را آنلاین سفارش مخاطبان در وب وجود دارد بسیاری از روش های دیگر است که می تواند به بهبود بیشتر یک رستوران پایین خط.

پیشرفته سایتبیشتر تصویر خود را و نام تجاری با نقاشی یک داستان در مورد رستوران خود را و به همین دلیل آن را یک محل عالی برای سفارش غذا از. استخدام موتور جستجو بهینه سازی تکنیک برای جذب مردم و حتی بیشتر. ارائه انتقادات و پیشنهادات در منطقه به گوش دادن به آنچه که مشتریان خود را می گویند.

ایمیل انفجار: جمع آوری ایمیل از طریق سفارش آنلاین و در رستوران خود را و پست کردن هفتگی ویژه به نگه داشتن آنها را به آینده.

رسانه های اجتماعی ایجاد وفاداری با استفاده از بازی های سرگرم کننده و مسابقات به افزایش شبکه خود را. خودتان جالب است و شما ممکن است به طور ناگهانی پیدا کردن زیادی زیر وفادار که موعظه پیام خود را.

همه از این نیاز به زمان اما آن را سریع, آسان و مقرون به صرفه برای ساخت پایه و اساس با سفارش آنلاین. منو R Us دیده است مشتریان خود رشد و رونق در این اقتصاد با استفاده از این و تکنیک های دیگر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *