تایتانیک احتیاطی

[ad_1]

بسیاری از فیلم ساخته شده در مورد داستان غم انگیز از کشتی تایتانیک. تکبر و جهل بود و قطعا در اولین سفر خود که تایتانیک را آخرین سفر.

بسیاری از هشدارهای داده شد اما متاسفانه این هشدارها نمی شد جدی گرفته شود. در آوریل 14, سال 1912 کشتی تایتانیک دریافت شش هشدار که یخ های قطبی در حال حاضر در خود محیط است. در شب آوریل 14th, تایتانیک به یک کوه یخ زده و در نهایت غرق به پایین از اقیانوس اطلس است.

برای اشخاص دیگر چه اتفاقی برای کشتی تایتانیک نمی باید اتفاق می افتد به آنها. بسیاری از آموخته اند از اشتباهات است که تایتانیک ساخته شده بود.

وجود دارد چند نمونه که به دنبال و به شکل موازی به آنچه اتفاق افتاده است به تایتانیک و چگونه یک نهاد می توانند یاد بگیرند از تایتانیک اشتباهات.

1. تایتانیک تنها 16 قایق های نجات بود که تقریبا به اندازه کافی برای نجات هر کس در کشتی.

تنها حدود 60 درصد از کل قایق های نجات’ ظرفیت استفاده شد! آیا شرکت شما باید یک فاجعه برنامه ریزی در محل است ؟ در حال کامپیوتر خود را به خصوص سرور خود را که حمایت کردن به طور منظم ؟ بسیاری از سرویس دهنده در حال حاضر در حال حمایت به صورت روزانه و گاهی اوقات بر اساس ساعات روز:.

زمانی که من مشغول به کار در یک مرکز یکی از ما بعد از ظهر دهید نامگذاری شد “پشتیبان گیری ملکه” از آنجا که او در زمان عمده هر سرور پشتیبان گیری بسیار جدی است. این شرکت بسیار خوش شانس بود که “پشتیبان گیری ملکه” به دلیل وجود موارد متعدد که در آن ما مهم ترین سرور سقوط کرده بود و اطلاعات از دست رفته. خوشبختانه اطلاعات ترمیم سریع و بدون درد به علت بودن حمایت کردن به طور منظم.

ما بسیار خوش شانس به کسی که در زمان ابتکار عمل برای رسیدگی به سرور پشتیبان گیری. آیا شرکت شما که خوش شانس ؟ بله انجام پشتیبان گیری می تواند بسیار غیر جذاب. اما از دست دادن داده های ارزشمند می تواند بسیار هیجان انگیز اما در راه منفی.

2. این خدمه در برج مواظب یا “کلاغ لانه” صادر شد و نه دوربین شکاری برای بهتر جستجو برای توده ها.

کارکنان داده نمی شد ابزار مناسب برای استفاده به انجام کار خود را. آیا شرکت شما با استفاده از این نرم افزار مناسب برای این کار ؟ شما صرفه جویی در پول خود را به روز رسانی سیستم عامل و نرم افزار اما در حال از دست دادن مشتریان ؟ اگر شما در حال از دست دادن مشتریان شما واقعا صرفه جویی در هر گونه پول در همه.

تجهیزات مناسب می تواند طیف وسیعی از بسیار اساسی مانند صدور هدفون است که سازگار با سیستم تلفن به نمایندگان خدمات مشتری برای تضمین این که یک ژنراتور پشتیبان به اندازه کافی می تواند اجرا شود به علت قطع برق.

3. تایتانیک به حال در مجموع 16 محفظه محفظه. در ابتدا این صدا اما متاسفانه هر محفظه نگه دارید نه آب را در خود. هر محفظه شبیه به سینی مکعب یخ. هنگامی که یک محفظه سرریز جریان آب به محفظه. هر محفظه را به طور کامل مهر و موم کردن آب در خود را دارد.

آیا شرکت شما باید خوب برنامه های بازیابی فاجعه در محل ؟ اگر یک سیل و یا آتش زده محل شما خواهد بود قادر به از سرگیری عملیات کسب و کار در عرض چند روز و یا آن را به یک ماده از ماه است ؟

است اطلاعات خود را که شما باید در سایت ارسال کردن سایت بنابراین شما می توانید محل دیگری برای دسترسی به اطلاعات ارزشمند?

4. تایتانیک که قرار بود در سرعت کامل در شب در کوه یخ-آب های آلوده.

هستند ماشین آلات خود را در کسب و کار شما در حال اجرا در 100% ظرفیت بر اساس مداوم? چقدر است خرابی هزینه شما زمانی که از این دستگاه نیاز به ثابت است ؟ آیا شما واقعا به صرفه جویی در پول با خرید ماشین آلات بیشتر? آیا هزینه بیشتر ماشین آلات سنگین تر بودن هزینه های خود را در حال حاضر ماشین آلات’ خرابی ؟

5. تایتانیک نمی توجه به بسیاری از کوه یخ هشدار.

تایتانیک دریافت شش یخ هشدارها در روز از آن غرق شد! خود را نیروی فروش با بخش خدمات مشتریان و/یا مرکز واقعا گوش دادن به مشتریان خود را ؟ سام والتون بنیانگذار وال مارت گفت که مهم ترین فرد در یک سازمان را می توان یکی که خوش آمد می گوید که مشتریان است. بیش از حد بسیاری از شرکت ها حتی نمی دانند که چقدر هر فرد نشان دهنده شرکت خود را!

وجود دارد بیش از حد رقابت در بازار نیست و توجه به هشدارهای. صنایع مثل, مخابرات, خودرو, لوازم اداری, نرم, نوشیدنی, و, رستوران, صنایع, فقط به نام چند تا به حال بهتر است هشدارهای جدی است. برخی از شرکت ها ممکن است نه لوکس شش هشدار که تایتانیک کردم. گاهی اوقات تنها یک هشدار می تواند شکستن یک شرکت است. به همین دلیل شرکت های که انجام تشویق و به طور جدی بازخورد مشتری بسیار ارزشمند هستند و می تواند یک معدن طلا.

6. تایتانیک فقط سفید شعله ور شدن اسلحه به سیگنال برای کمک به.

قرمز رنگ استاندارد برای شعله ور شدن تفنگ استفاده می شود به سیگنال برای کمک به. زمانی که کشتی تایتانیک غرق شد, سفید, شعله ور شدن اسلحه به ضرب گلوله کشته شدند از کشتی. یک یا دو کشتی فرسنگ ها دور می گویند, سفید, شعله, اما نه تفسیر سفید عود به عنوان پیام های هشدار.

آیا نهاد خود را با استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی? آن است که اطمینان می داد که همه طرف های درگیر به طور کامل درک آنچه دیگر احزاب گفت ؟ بسیاری از گروه های درون یک سازمان صحبت می کنند به طور کامل به زبان های مختلف. فروش تکنولوژی و مدیریت ترجمه ممکن است به عنوان شبیه به ترجمه به سه زبان های خارجی است.

7. بروس Ismay رئیس جمهور از ستاره سفید تحت فشار کاپیتان اسمیت به غیر واقعی و خطرناک اهداف است.

Ismay می خواستم تایتانیک می رسند در نیویورک در روز سه شنبه 16. به منظور رسیدن به این هدف این کشتی را به سفر در سرعت کامل یک اکثریت از آن زمان. به اجبار از Ismay تبدیل به خطرناک با توجه به این کشتی بودند.

Ismay سطح شبیه به یک مدیر عامل سطح. است که خود را مدیر عامل شرکت و بقیه کارکنان مدیریت تنظیم اهداف واقع بینانه? در حال مدیران خود را ارائه دوجانبه ارتباطی? بازخورد حیاتی برای هر شرکت را بقا از آنجا که بسیاری از مدیران درگیر هستند در روز به فعالیت های روز.

8. دو سیم اپراتورهای اولویت نمی شد با تمرکز بر کشتی اولویت است.

بسیاری از اشراف در طبقه اول پاساژ پرداخت کرده بود هر دو اپراتور پاداش به سیم پیام به نیویورک است. یکی از تایتانیک اپراتورها گفت: یکی دیگر از کشتی به “shut up” پس از اینکه یکی دیگر از یخ هشدار. آن را قدرتمند ملامت است که ممکن است هزینه هزاران نفر از زندگی است.

است خود را به بخش خدمات مشتریان انجام همه آن را می تواند به حفظ و به دست آوردن آن مشتریان ؟ مودب و آگاه نماینده مشتری سرویس می توانید صرفه جویی در این شرکت هزار دلار و شاید بیشتر! من تا به حال شانس تجربه برخورد با بسیاری از نمایندگان خدمات مشتری. به من گفته اند بسیاری از هرزه سرپرستان که من واقعا قدردانی از کمک های خود را به عنوان به خوبی و که آنها خوش شانس به چنین هرزه را در تیم خود است.

9. تایتانیک را ساخت و ساز فولاد هرگز آزمایش در درجه حرارت سرد است.

فولاد ساخته شده است که تا اقیانوس آسترهای محافظ در اوایل قرن 20 بود شکننده برای شروع با. متاسفانه جراحی هرگز استرس-آزمایش برای تعیین سطح استرس ساختار می تواند تحمل.

کافی است تست در حال انجام در شرکت خود ، در حال نمونه های اولیه خود را به چالش از خواسته های مشتریان? یک شرکت خودرو را تست تصادف در حال استفاده به حد کمال?

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *