بهترین بوفه رستوران

[ad_1]

بوفه ناهار خوری پدید آمده در قرن 16 در فرانسه و ادامه داد: به منظور توسعه به مورد علاقه های جایگزین برای یک پایگاه بزرگی از مشتریان رستوران. بهترین بوفه رستوران ها که پدید آمده در طول زمان نه تنها اصلاح معمولی معیار از رستوران ناهار خوری اما نیز ارائه فرصت برای انعطاف پذیر تغییر در این عملیات از یک رستوران.

برای مثال رستوران که مشتری بالاتر بازديد و یا کسانی که ارائه خدمات کیترینگ می توانید با استفاده از بوفه به عنوان یک وعده معنی برای تغذیه پایگاه بزرگی از بازدید از مهمانان. بعلاوه بوفه استفاده شده است به عنوان امیدوار کننده روش برای ارتقاء رستوران یا جشن مناسبت های خاص.

انواع بوفه

انواع زیر بوفه به طور کلی در بر داشت در برخی از بهترین رستوران بوفه و می تواند انتخاب شود با توجه به نیاز مشتری.

سبک کافه تریا:

در این نوع از بوفه مشتریان مورد نیاز برای انتخاب صفحات از مواد غذایی با توجه به انتخاب خود را در حالی که انتظار در صف. کافه تریا به سبک بوفه کمتر تمرین در رستوران.

همه شما می توانید بخورید:

نام آن را می گوید! این بوفه سبک در نظر گرفته شده به عنوان مفید ترین سرمایه گذاری از طرف مشتریان به عنوان آنها را مجبور به پرداخت یک قیمت واحد برای خدمت خود را با یک طبقه بندی گسترده ای از ظرافتهای. اما جالب است توجه داشته باشید که محبوبیت از همه شما می توانید خوردن بوفه پایانی با توجه به افزایش تهدیدات از چاقی است.

سالم بوفه:

این مفاهیم توسط رستوران ها که ارائه سوپ محصولات تازه و سالاد در منوهای خود و ترویج عادات غذا خوردن سالم. اما این نمی تواند در نظر گرفته به عنوان یکی از بهترین رستوران بوفه با توجه به انتقادات بر اساس کالری بالاتر محتوای خاص و آیتم های منو.

Catered بوفه:

به catered بوفه رویکرد است که توسط رستوران ها که تخصص در جلسات کسب و کار, ویژه مناسبت ها و مراسم عروسی و همچنین تعطیلات احزاب و همچنین شامل امکانات از خارج از سایت catered بوفه در موارد خاص.

جوانب مثبت و منفی از رستوران بوفه

در حالی که آن را به صراحت مشاهده می شود که بهترین بوفه رستوران را تغییر راه مردم نگاه ناهار خوری در کنار اصلاح روش های سنتی به دنبال آن در کسب و کار رستوران آن نیز مهم است به تمرکز بر روی مثبت و همچنین منفی به طرف بوفه رستوران.

·رستوران ها می تواند اهرم سود حداقل نیروی کار مورد نیاز برای انجام بوفه. بعلاوه تعداد زیادی از مشتریان می تواند خدمت در یک بار در نتیجه دلالت فرصت های امیدوار کننده برای درآمد بالاتر است.

·بوفه در خدمت به عنوان تاکتیک های تبلیغاتی و استفاده می شود به فریب مشتریان که نمی dined در یک رستوران در غیر این صورت با توجه به بودجه و نگرانی است.

·قیمت گذاری از منوی بوفه در بهترین بوفه رستوران طراحی شده است برای ارائه فرصت به مشتریان برای لذت بردن از غذاهای متنوع و خوراک های بدون دندانه در بودجه خود را.

·در مقابل رستوران ها نیز در صورت محدودیت ها به خصوص در شرایط حاشیه سود به عنوان بوفه به طور کلی هزینه کمتر از معمولی نشسته و شام.

·بوفه نیز در ارتباط با نگرانی های حفظ ایمنی مواد غذایی درخواست تجدید نظر زیبایی شناسی و به طور کلی تعمیر و نگهداری.

با وجود بی اهمیت موانع رستوران بوفه در ادامه به کشف فرصت های جدید در رستوران بازار با بیشتر و بیشتر صاحبان رستوران اجرای نوآوری در بوفه ارائه شده از طریق جفت شدن مواد غذایی و نوشیدنی همراه با مجزا ارائه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *