بزرگترین چالش های درگیر در مدیریت یک کسب و کار رستوران

[ad_1]

عامل یک رستوران است که مماس با موانع متعددی است که مالک است و برای مقابله با از زمان به زمان. معمولا مردم در این کسب و کار می دانید مقدار کار سخت مورد نیاز برای اجرای یک رستوران با موفقیت. گاهی اوقات حتی اگر شما همه چیز را به درستی همه چیز می تواند به اشتباه. کسانی که می دانند بزرگترین چالش های درگیر در مدیریت یک کسب و کار رستوران, همراه با راه های مقابله با آنها قطعا شانس بهتری برای موفقیت است. اما نه برای هر صاحب کسب و کار بزرگترین چالش است.

برای برخی این موضوع مهم است که برای حفظ ماهر آشپز و سرور در حالی که برای دیگران استخدام توانمند و کارکنان اختصاص داده شده است اکثر تست ، به عنوان صاحب یک رستوران شما ممکن است انتظار می رود به ارائه مزایای خاص برای کارکنان خود را مانند بیمه و مرخصی پرداخت بیمار ، امروز کارکنان برای همه از جمله مزایای و به منظور حفظ بهترین افراد یک رستوران باید به ارائه آنها را با رقابتی بسیار بسته از جمله مزایای بزرگ. یکی دیگر از چالش های است که می آید با در حال اجرا یک رستوران است که به کنترل هزینه ها. این شامل بررسی تمام کسب و کار و هزینه های مربوط و سپس به دنبال راه های که در آن شما می توانید ذخیره کنید. خرید لوازم همراه با کارکنان هزینه خواهد به خوردن یک مقدار خوبی از پول است. بنابراین عاقلانه زمانی که تصمیم گیری چگونه به صرف. زباله در آشپزخانه می تواند نزول یک رستوران. آماده سازی مواد غذایی نادرست داشتن مواد غذایی فاسد قبل از آن بوده است و غیره هستند برخی از چیزهایی است که می تواند اضافه کردن هزینه های غیر ضروری و کاهش درآمد خود را.

چالش دیگری است که هر صاحب رستوران برخورد است که دقیقا چگونه برای به دست آوردن بیشتر و بیشتر مردم خود را به غذا خوردن در محل. بازاریابی یک رستوران است cakewalk. در واقع این نوع بازاریابی است که بیشتر مفید برای صنعت رستوران است که هنوز یک سوال بزرگ است. آگهی های روزنامه را بطور قابل توجهی از دست سودمندی خود را در چند سال گذشته و درصد زیادی از مردم به خواندن روزنامه دیگر. تبلیغات تلویزیون بسیار گران قیمت هستند و ممکن است لزوما رسیدن به مخاطبان هدف خود را.

تا حد معینی آغاز اینترنتی است که مسئول شکست این رسانه در رستوران بازاریابی است. امروز یک رستوران می تواند فریبنده وب سایت طراحی شده توسط یک طراح وب حرفه ای و به نمایش گذاشتن جنبه های مختلف رستوران به جهان است. اما هنوز هم وجود دارد چند سنتی بازاریابی راه است که هنوز هم موثر وقتی که می آید به تبلیغات یک رستوران. مثلا جزوات و بخشنامه ها به راحتی می توانید رسیدن به افرادی که اقامت در نزدیکی و رستوران خود را. آنها ارائه تخفیف و یا ارائه یک وعده غذایی بزرگ همراه با خدمات فوق العاده, زمانی که آنها سفر خود را eatery, شما می توانید مطمئن شوید که نگه داشتن آنها را به آینده را برای دریافت این درمان فوق العاده. هر چند صنعت رستوران پر از چالش است اما اگر شما می دانید که چگونه برای مقابله با آنها به راه راست, شما مطمئن به موفقیت است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *