بالا 10 رستوران در فضای باز ناهار خوری روند

[ad_1]

به عنوان فرهنگ آمریکایی همچنان به آغوش Foodie جنبش بیشتر رستوران ها انتخاب برای بالا بردن جو برای یک مطلب چند بعدی تجربه ناهار خوری. مدرن, کسی که شام میخورد این است که به دنبال یک محیط لذت بخش و اغلب ترجیح می خارج ناهار خوری گزینه هنگامی که آب و هوا خوب است. آن است که آیا یک تاریخ برای اولین بار جمعه ساعت یک مبارک و یا یکشنبه صبحانه با خانواده, خارج از منزل ناهار خوری مطلوب است و تجربه سرگرم کننده است. به همین دلیل رستوران در حال پیدا کردن راه های جدید و جالب به ترکیب بیرونی گزینه های ناهار خوری به رستوران خود را.

زیر 10 بالا روند برای رستوران ناهار خوری ما مشاهده شده در شمال امریکا است. اگر شما به دنبال برای اضافه کردن و یا عوض کردن فضای بیرون از منزل در رستوران خود را کلید موفقیت این است که پیدا کردن فضای مناسب برای نام تجاری خود را به عنوان به خوبی به عنوان خود را در خاص آب و هوا. در بسیاری از موارد فصلی و آب و هوا را محدود می کند چگونه اغلب مشتریان خود را قادر خواهد بود به ناهار خوردن در خارج از درب. مهم نیست که چه نوع از منطقه ناهار خوری شما ایجاد و اضافه کردن در یک سری از کلاس تجاری, هوای آزاد, بخاری پاسیو ارزشمند است که هزینه خود را گسترش پاسیو مناطق ناهار خوری قابلیت استفاده به chillier ماه و شب.

1. باغ آبجو
در کنار دستگاه گوارش-منشور جنبش ما شاهد افزایش لذت و افسانه باغ آبجو. این ناهار خوری / نوشیدن باغ به طور معمول ارزان گاه به گاه علاوه بر این برنامه شامل جداول پیک نیک بزرگ پاسیو چتر و باغ لهجه مانند حلق آویز گیاهان و شاد گل. اضافه کردن سرگرم کننده بین المللی لهجه مانند آبجو steins و خارجی علامت و شما قطعا رفتن به جذب سودآور تکرار بازدید کنندگان به خصوص در طول یک ساعت یک مبارک و تعطیلات آخر هفته.

2. سالن
مغرور, هوای آزاد, سالن مکمل به یک بازار رستوران. ایجاد یک فضای شهری با پیچیدگی راحت و لوکس مبلمان و همچنین en pointe زیبایی شناسی. اگر شما یک تازه کار طراحی آن است که ارزش به استخدام یک طراح حرفه ای که هیچ چیز از بین می برد سالن رمز و راز سریع تر از تازه طراحی شده است. این نوع از سالن در حال کامل جفت شدن با فوق العاده پیچیده آشپزی صفحات کوچک یا تاپاس.

3. پیاده رو کافه
پیاده رو کافه تقلید خیابان مشترک ناهار خوری موجود در فرانسه و ایتالیا و سوئیس. این مجموعه می تواند در دو راه ساده. اولین کافه کوچک جداول با مقدار زیادی از باغ چتر به ارائه سایه. دوم این است که جفت شدن کافه کوچک جداول بزرگ سایه بان. قرمز و قرمز محروم چادر است که از ویژگی های رستوران's نام دارد به خصوص جذاب و معتبر.

4. نوپرست's بهشت
اگر هدف شما از جمعیتی است twenty-something's را در نظر بگیرید کمی بیشتر شهری-دیدار-عتیقه زیبایی. التقاطی مبلمان قطعات گرافیتی-نقاشی دیواری هنر و دسترسی wi-fi را جذب مشتریان جدید در droves. مطمئن شوید که جداول باید فضا برای هر دو غذا و لپ تاپ.

5. والا نظر
نه آنقدر یک روند جدید اما قطعا یکی از قدرتمند. اگر رستوران خود واقع در منطقه – می شود آن را بیابان و کوه و یا اسکله مناظر – در نظر ایجاد یک پاسیو است که اجازه می دهد تا به صورت گسترده دیدگاه های پانوراما. در برخی موارد این نیاز مرتفع منطقه ناهار خوری. این سرمایه گذاری تقریبا قطعا برای پرداخت خود را به عنوان زرق و برق دار نمایش در تقاضای بالا هستند و کلمه از دهان ارجاع تقریبا تضمین شده است.

6. صمیمی حیاط
در حال حاضر وجود دارد دو غالب نسخه های حیاط تجربه – زبان انگلیسی و فرانسه استانی. انگلیسی رویکرد کمی رسمی تر و آراسته و نیاز به دقیق تر باغ نگهداری و همچنین بیشتر رسمی لوازم آشپزی. فرانسه استانی رویکرد کمی بیشتر گاه به گاه … فکر می کنم لباس پوشیدن به بالا چوبی و میزهای پیک نیک و اصیل روستایی – حتی عدم تطابق کارد و چنگال. باید آن را احساس به عنوان اگر شما با داشتن یک آرامش ناهار در یک کارخانه شراب سازی در جنوب فرانسه. آیا زبان انگلیسی یا فرانسه در طبیعت حیاط تجربه است همه چیز در مورد جفت شدن نفیس باغ با تصفیه قاره لمس برای جذاب و صمیمی تجربه ناهار خوری.

7. این حزب پشت بام
این حزب پشت بام تقلید بسیار در پی پس از نیویورک فضای پشت بام. این مناطق ناهار خوری تمایل به آرامش و اغلب انتقال به یک نوار از نوع جو به عنوان شب پیشرفت. اضافه کردن فانوس های رنگارنگ و درخشان چراغ و مدرن شهری لهجه. پشت بام غذاخوری افسانه است علاوه بر این به عقب گذاشته, رستوران های گاه به گاه. ایمنی می تواند یک مسئله بنابراین سرمایه گذاری در نرده مناسب و مشورت با یک وکیل در مورد کاهش احتمالی بدهی.

8. زندگی در مزرعه – تنها بهتر
بسیاری از رستوران ها تاکید بیشتر بر روی آلی با استفاده از محصولات محلی و … و برخی از آنها حتی رشد یک بخش از خود را تولید و بر روی سایت از جمله سبزیجات و میوه و حتی مرغ. مزرعه پاسیو تجربه به دنبال گسترش اتاق ناهار خوری به باغ منطقه, بنابراین, کسی که شام میخورد واقعا غوطه ور به صورت محلی رشد کرده را تجربه کنند. متاسفانه با طبیعت نیز همراه عناصر و it's سرگرم کننده نیست به ناهار خوردن که در آن's گرم و حشره … پس این رستوران ها باید با هشیاری پلیس این منطقه برای مخلوقات و مگس با استفاده از غیر سمی روش خطی با خود آلی نام تجاری است.

9. تبدیل پاسیو
شده است وجود دارد آشکار افزایش در تبدیل خوانده شده پاسیو – داخلی فضای ناهار خوری که می تواند تبدیل به پاسیو با از بین بردن دیوار و یا بخشهایی از سقف. بسیاری از رستوران ها باید نصب درب گاراژ و برقی سایبان به طوری که تمام دیوارها را می تواند باز کردن در بیشتر روز های زیبا. این گرایش به بیشتر مناسب برای ناهار خوری گاه به گاه مقصد اما – با حق معمار / پیمانکار و کشویی دیوار شیشه ای – همچنین می توانید برای پیچیده تر تجربه.

10. مهمان نوازی جنوبی
جنوب پخت و پز و مواد غذایی آسایش هستند و قطعا در روند در ایالات متحده در حال حاضر … و بسیاری از رستوران ها در حال گسترش تجربه فراتر از غذا به رستوران's جو است. بسته بندی کردن در اطراف رواقها با جذابیت جنوبی در حال تبدیل شدن بسیار محبوب در مواد غذایی راحتی دایره. فکر می کنم گل جعبه شیشه ترشی و بزرگ فن های سقفی است که حمل و نقل رستوران را برانگیخت به بومی جنوب صفحه اصلی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *