از 10 رستوران منحصر به فرد توسعه ایده های جدید برای رستوران

[ad_1]

درست مانند هر کسب و کار جدید, صاحبان رستوران سعی کنید به آمده تا با ایده های در مورد چگونه به ترویج کسب و کار خود را به مردم در اطراف منطقه خود را از عملیات. بنابراین شما باید چند چیز نمیفهمد مانند مردم گرسنه هستند حداقل یک بار در روز آنها می خواهم به معاشرت آنها به hangout در مکان های زیبا با دوستان خود و عزیزان بنابراین آنها قطعا انجام این کار در یک ناهار خوری محل دیر یا زود درست است ؟ وجود حقیقت در این قیاس در واقع شما حتی ممکن است انجام مطالعات امکان سنجی برای حمایت بیشتر از مفروضات خود را قبل از شما برای باز کردن رستوران خود را. خوب نیست همه چیز با این نسخهها کار به عنوان برنامه ریزی شده بنابراین شما نیاز به یک رستوران منحصر به فرد توسعه, ایده اگر شما به موفقیت.

قبل از اینکه شما را در مورد انجام آن هر چند برای اولین بار می دانم چند قانون در مورد ارتقاء رستوران. آنها به شرح زیر است:

  1. می دانم که پایه مشتری خود را – آیا فقط خود را راه اندازی رستوران, طرح بازاریابی, بدون دانستن و به وضوح درک مشتریان خود را. پیدا کردن آنچه که آنها سنی هستند, محل سکونت خود را در مقابل درایو خود را. زمانی که مردم گرسنه هستند جای خود را به راحتی در دسترس به آنها را اگر آنها می خواهند برای گرفتن برخی از وعده های غذایی? آیا به شما پیشنهاد مقرون به صرفه منو ؟ شما باید به در نظر گرفتن این چیزها برای کمپین های بازاریابی خود را به موفقیت.
  2. نگاهی به کسب و کار خود و چالش ها – گاهی اوقات چالش های کسب و کار آمده نه از خارج بلکه از درون خود سازمان و کارکنان است. ممکن است بار وجود دارد زمانی که آنها بیکار در کار است و آنها در حال انجام آن را در هدف بلکه این وضعیت باعث ایجاد چنین حالات. شما نیاز به آمده تا با یک طرح برای جلوگیری از این اتفاق می افتد و شما را به استفاده از زمان خود را در راه کارآمد ترین.
  3. درآمد و یا فشار دهید. – هدف خود را منحصر به فرد رستوران ترویج ایده ها باید به ایجاد فشار بیش از درآمد. چرا ؟ چرا که در دراز مدت مزایای بیشتر پوشش خبری این است که آن را افزایش می دهد شانس خود را در کسب و کار را به سود نمایی. نه به ذکر است از به دست آوردن مشتریان ایده آل. بنابراین استفاده از تمام منابع خود را از جمله رسانه های اجتماعی برای بدست آوردن کلمه را در مورد خود جدید و شکوفایی کسب و کار حق رای دادن.
  4. می دانم که خود را در حاشیه – مطمئن شوید که شما در محاسبه هزینه برای ایجاد این غذا در منوی خود را بنابراین شما می توانید همراه ارائه می دهد و تخفیف بدون شکستن و یا حتی دریافت کمتر سود حاصل از سرمایه گذاری اولیه مقدار شما را در قرار داده است. شما ممکن است به استخدام حرفه ای برای کمک به شما انجام این کار.

در اینجا 10 تا از بهترین رستوران منحصر به فرد ترویج ایده های:

1) اهرم بزرگتر رویداد

اگر رستوران خود را در جایی در این شهر پس از آن وجود دارد یک فرصت خوب است که حوادث بزرگ برگزار می شود وجود دارد در تمام طول سال. این یک فرصت مناسب برای راه اندازی منحصر به فرد خود را ارتقاء رستوران ایده ها و ارائه وعده غذایی تخفیف اگر آنها حضور در کنسرت و یا رویداد سینمایی در این نزدیکی هست. با انجام این کار شما ممکن است یک افزایش در هجوم مشتریان 7 ٪ حداقل اما آن می تواند بیشتر. حتی اگر آن را نشانی از رفتن نیست تا فرض خود را به طور منظم درآمد 10000 $در هر روز, پس از آن شما خواهد شد را بدست 700 دلار اضافی برای آن! یا آن را می تواند به $2,000 تر کسی چه می داند ؟ مثل من گفت: از این فرصت برای اعمال نفوذ بر بزرگتر رویداد در نزدیکی شما را افزایش می دهد شانس خود را برای کسب درآمد.

2) سازمان های خیریه و مشاهیر

شما همچنین می توانید با دعوت از یک نام بزرگ و یا مشهور محلی و انجام جمع آوری کمک برای موسسه خیریه محلی و یا ایستگاه های آتش نشانی. انتخاب یک ستاره است که هزینه را در داخل بودجه شما محدوده و اگر چه شما اهدا خواهد شد درآمد حاصل از درآمد آن را نمی خواهد خیلی بد به عنوان شما را تقویت کسب و کار رستوران’ شهرت و مشتریان بیشتر به عنوان یک نتیجه. این یک سرمایه گذاری عملی است که ارزش هر پنی برای شما قرار داده ایم.

3) تعطیلات

دادن مباحث و هدیه در مناسبت های خاص و یا تعطیلات نیز یکی دیگر از راه به بازار کسب و کار رستوران. انتخاب کردن یک تعطیلات یا شاید یک تعطیلات خاص اعلام شده توسط شهر یا شهرستان که شما انجام کسب و کار در روز سنت پاتریک و یا کریسمس یا این شهر را پایه و اساس روز و یا چیزی و ارائه تخفیف و یا فروشگاه خود را به مشتریان. شما قطعا حلقه در مشتریان بیشتر از حد معمول و سنگین سود از آن است.

4) وفاداری ارائه

ارائه یک کارت وفاداری به دیرین مشتریان و آن را به آنها دلیلی برای آویزان کردن در رستوران خود را. آنها ممکن است حتی آوردن آنها را با خانواده و دوستان خود را و آنها را تشویق به مشتریان وفادار و همچنین به طوری که آنها می تواند کارت های وفاداری ، این راه شما را به مشتریان خود را خود عوامل بازاریابی و شما حتی نمی خواهد که به پرداخت آنها را برای کار خود را.

5) بسته بندی و قیمت ثابت ارائه

این یکی از بهترین رستوران منحصر به فرد ترویج ایده های آن را به عنوان اجازه می دهد تا شما را به جفت خود را بهترین فروشندگان و حداقل قابل فروش اقلام در موجودی خود را. شما قادر خواهید بود برای روشن کردن بسیاری از آیتم هایی که در حال فروش بسیار خوب و در همان زمان خود منو های مورد علاقه می شود توجه زیادی که به آن نیاز دارد. مطمئن شوید که به ارائه می دهد که نه در زیر شکسته-حتی حاشیه و یا شما رنج می برند از دست دادن سود.

6) آنها را در درب

ممکن است آیتم در منو شما که اصلا فروش خوبی چرا که آنها نیاز به مصرف بیش از یک مشتری. آنچه شما باید انجام دهید این است یک بار دیگر آن را در تخفیف برای تعداد معینی از افرادی که مایل به آن را در سفارش خود را. این رستوران طرح بازاریابی است که به نام “دریافت آنها را در درب” استراتژی که در آن مردم را متقاعد به خرید این مواد غذایی خاص در منو و خرید آیتم های بیشتری را در طول راه.

7) زمان پایین

در برخی از موارد خود را کسب و کار رستوران را تجربه کند شب و کارکنان خود را و آب و برق دیگر در حال استفاده نیست به درستی و شما ممکن است مجبور به استفاده از آنها در برخی از راه های دیگر که به نفع کسب و کار شما. آنچه شما می توانید انجام دهید این است که ایجاد یک ارائه با محدود پنجره فرصت اجازه دهید بگویم تبلیغی تنها در دسترس خواهد بود بین 5 بعد از ظهر – 7بعد از ظهر در هر روز. این ایجاد یک افزایش موقت از مشتریان در آینده و کارکنان خود را پس از آن خواهد بود مفید است.

8) جامعه حوادث

شرکت در رویدادهای اجتماعی کمک خواهد کرد که رستوران خود را دریافت مطبوعات زمان برای بسیاری از مردم و آنها را تبدیل به مشتریان خود را بیش از حد! آن می تواند هر کسی را در خانه سوزانده است و نیاز به پول اضافی علاوه بر پوشش بیمه; یک تیم فوتبال محلی است که نیاز به بودجه نیز; و یا آن را می تواند به یک سازمان جوانان به دنبال جذب سرمایه برای جامعه خود پروژه یا چیزی. قرار گرفتن در معرض کلیدی در اینجا و بیشتر قرار گرفتن در معرض کسب و کار شما می شود بهتر است برای شما.

9) خرید به صورت فله و تشویق برای خرید بیشتر

تا کنون رفت و به جای خوبی و به شما در پیدا کردن چیزی واقعا خوب است که شما می خواهم به خرید و خرید بیشتر از آن ؟ خوب این درست خواهد بود و برای هر کسب و کار است. دیر یا زود کسی جایی را در راه رفتن به رستوران خود را و پیدا کردن که شما آووکادو لرزش است که بهترین چیزی که آنها سعی کرده ایم در جهان! شما می توانید شرط می بندم که آنها را دوباره برای اطلاعات بیشتر, بنابراین آنچه که شما می خواهید انجام دهید این است که ارائه تخفیف برای هر 5 یا 10 عینک است که آنها را خرید. نه تنها شما به دست آوردن یک مشتری دائمی اما همچنین دریافت حجم فروش در موارد مانند شما هرگز قبل از.

10) راه اندازی & دهانه

و آخرین اما نه کم است و منوی جدید راه اندازی و جدید, فروشگاه شعبه دهانه. دادن تخفیف های بزرگ و یا خوردن-همه-شما-می تواند ارائه دهد قطعا به کسب و کار خود و ضربه شروع به آن نیاز دارد. مانند تمام استراتژی های دیگر در این لیست این بیش از حد را در مشتریان جدید و به احتمال زیاد آنها را به مشتریان وفادار. این مهم برای اولین بار ساخت پایه مشتری جامد قبل از رسیدن به مردم بیشتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *